Gå til innhold

Spillverket.no: Reklame for Gamer.no


Anbefalte innlegg

Jeg gikk tilfeldigvis inn på Overklokking.no i dag og så en reklame med Guybrush Threepwood (den eldste) hvor han og en pappegøye fremfører starten på Peer Gynt! Spenningen steg gradvis ettersom jeg lurte på hva dette var reklame for, så avslørte det seg til slutt at det var ingen andre enn Gamer.no! :D

 

Genialt. Ros til dere, fra meg.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjempehyggelig å se at dere liker reklamen vår, så gjenstår det å se om den gir en god effekt også. Vi har planer om å lage flere versjoner i fremtiden, hvor alle bygger rundt slagordet "spill er kultur".

 

Banneren er laget av vår egen Steinar Helgesen i samarbeid med sin kollega Marius i reklamebyrået Pran & Torgersen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ville bare si at jeg også synes denne kampanjen er helt genial. som jeg postet i en annen tråd istad (jeg fant ikke denne før jeg googlet etter hvem som hadde laget akkurat den reklamen).. så tror jeg det må være første flash-banner som jeg faktiskt har sittet og smilt av.. og faktiskt spilt omigjen et par ganger også.

 

all mulig "kred" til Steinar Helgesen og Marius i p&t, og forsåvidt også til gamer.no som faktiskt gjør veldig mye bra nå om dagen.

 

Siden gamer.no har så bunnsolid forankring i "kjernen" av gamere, kombinert med bra og morsom markedsføring kommer nok til å sørge for at dere får en sterk "merkevare" som eventuelle norske konkurrenter kommer til å måtte bruke MYE penger for å slå.

 

 

 

Gleder meg til å se oppfølgeren! (Sam&Max eller gode gamle Zack McCracken ville vært et gledelig gjensyn!)

 

Mvh, Kristian

Endret av EYEDEE
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...