Gå til innhold

Er det grønt lys for instalasjon av SP2 nå?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Da jeg lastet ned SP2 for en mnd siden eller mer, så fikk jeg mye problemer med pc'en. Begrenset nettilgang osv..mye tull

 

Nå skal jeg oppgradere pc'en betydelig og blandt annet legge inn ny XP og formatere HD.

 

Forrige gang var det noen på forumet som mente at SP2 ikke var helt moden for å instalere enda.

 

Hvordan er situasjonen nå? Er SP2 stabil? Kan jeg legge den inn med sikkerthet om at alt vil funke bra?

 

NB! Jeg går over fra P4 2.4 til AMD 3500+

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lurer også på dette.

 

Har hørt at man bør legge inn SP2 som det første, etter man har installert XP.

Nå formatterte jeg for noen uker siden og gidder ikke igjen på en stund.

 

Har massevis av programmer og spill installert nå.

Spillene jeg spiller mest for tiden er:

 

Pro Evolution Soccer 4

Raven-Shield (jaddaaa, kjempegøy på LAN :thumbup: )

Steam-ting (HL2, CS:S osv)

Trackmania

UT2004

 

Vil det oppstå noe trøbbel om jeg legger inn SP2 nå?

Lenke til kommentar

Tipper at 99.7 % av alle de rundt omkring i verden som legger inn SP2 (inkludert meg) gjør dette uten at det oppstår problemer av noe slag. Det jeg gjorde da den kom; Slettet og formaterte harddisken, la inn XP, la inn SP2, så de programmene jeg bruker mest. Så la jeg inn Norton Ghost 9 og lagde et image. Og til slutt alle drivere. Dette har fungert knirkefritt hele veien. Det er fort gjort å få inntrykk av at SP2 er ustabil og dårlig hvis man følger med i forum og lignende på nettet. Men selvsagt er det jo slik at de som_har_ problemer med SP2 skriver inn og spør omm hjelp o.l - noe som setter i gang lange diskusjoner, som gjerne konkluderes med at SP2 er ustabil.

 

De millioner av XP-brukere som installerer SP og bruker denne uten noe som helst problemer - de hører man naturlig nok ingenting fra.

 

Måtte bare skrive dette, siden jeg får inntrykk av at folk konkluderer med at SP2 er dårlig, på basis av alle advarslene fra de få som har problemer med den

Lenke til kommentar

Jeg har SP2 på alle mine maskiner uten problem. Har også installert på samtilige kundemaskiner, også der uten problemer.

 

Hvis dere skal vente til man oppdaterer SP2 (altså SP3), så må dere vente lenge, tror jeg. I mellomtiden nyter vi andre godt av stabilt trådløsnett og bedre sikkerhet. :)

 

-KJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...