Gå til innhold

Enda er ettpar uker til final beta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frå Blizzards offisielle side : " The European Final Beta Test is currently scheduled to begin in December, so check back regularly – we will be announcing the start date on this website." _Currently_ scheduled.. ikkje sikkert at det kjem i desember ein gang. Er litt skeptisk no når nye CB key's er sendt ut.

Lenke til kommentar

Forsvant en del der, ja. Jeg får gjenta meg selv.

 

Om det er noen som er med i closed beta og spiller Alliance PvE så kan de sende en beskjed til Philonoe (Kristine), Bellerophon eller Beller (meg og meg) inne i spillet, så skal vi få meldt dere inn i en skandinavisk guild der. Forutsatt at dere har lyst selvsagt. ;)

 

Nordic Heroes er ikke veldig store, en 15-20 medlemmer, men hyggelige folk. Snakker norsk i guildchat. Så, bare å henge seg på for de som har lyst (og kan oppføre seg) ;)

Lenke til kommentar

Tror ikke dette har så mye å si.

 

Tyder vel mer på at Blizzard er interessert i å fjerne flest mulig bugs før de setter i gang med Final Beta, så de slipper til noen flere Closed Beta.

 

I tillegg vil vel folk med Closed Beta kunne spille Final Beta også.

Var sånn på den amerikanske hvertfall.

Lenke til kommentar
Tyder vel mer på at Blizzard er interessert i å fjerne flest mulig bugs før de setter i gang med Final Beta, så de slipper til noen flere Closed Beta.

 

I tillegg vil vel folk med Closed Beta kunne spille Final Beta også.

Var sånn på den amerikanske hvertfall.

Neppe. Vi spiller jo samme versjon som er retail i USA såvidt jeg vet. De får mer enn nok feedback der. Når Final Beta kommer blir nok det mest for å få en generalprøve for ansatte og utstyr tenker jeg.

 

De som er med i Closed Beta får være med på Final Beta også, ja.

Lenke til kommentar

Det var jeg som laget denne tråden i går. den gikk ut på at Blizzard delt ut flere closed beta keys i går, noe som kan tyde på at det enda kan være noen uker til final beta.

Men det jeg også så i går var at veldig mange av de som fikk key i går er fra benelux-landene. Og i benelux-landene gikk det ikke ann å få kjøpt pre-kit, og det har det vært mye grining om på blizzard sine forum. Så det kan være at blizzard valgte å gi ut noen extra keys til disse (siden de som er med på closed beta også atomatisk er med på final beta). Sånn at alle blir fornøyde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...