Kenneth Solfjeld Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 (endret) Her er ett! Trodde ærlig talt ikke tråden virket etter kræsjen på forumet! Endret 2. desember 2004 av Vultur Gryphus
Fat_ASS Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 (endret) 24000 visninger men ingen innlegg... EDIT: ok ett da...Kom noen sec før meg... Endret 2. desember 2004 av Fat_ASS
Empire of the Sub Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 hva FAN er vitsen med det ? Herregud, det holder med hl 2 bilder.
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Skrevet 2. desember 2004 Den krasjen på forumet var litt irriterende..
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Skrevet 2. desember 2004 hva FAN er vitsen med det ?Herregud, det holder med hl 2 bilder. Det er vesentlig anderledes å spille HL2DM enn å spille HL2. Nye maps kommer det etterhvert, og så er det litt morro med alle gærningene som hiver ting på hverandre! Her har jeg fått ett skap oppå meg!
razh0r Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Fikk meg en liten flygetur jeg! RPG? Øverste høyre hjørne?
henbruas Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Fikk meg en liten flygetur jeg! RPG? Øverste høyre hjørne? Opps Glemte at man kunne se ting der
TCi Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 ??? Hvor ble det av mine poster? Jeg hadde jo postet ihvertfall 4-5 ganger her.. Forumet som har klikket nå igjen!?!
henbruas Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 ??? Hvor ble det av mine poster? Jeg hadde jo postet ihvertfall 4-5 ganger her.. Forumet som har klikket nå igjen!?! Har du ikkje hørt det? Skjedde noe greier så alle poster som var i postet i det døgnet ble slettet.
SkyMarshall Arts Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Ja etter og ha kastet to biler frem og tilbake ble jeg sprengt 14 meter til vært med en rakett sammen med et bord. Så havnet jeg oppi bordet ca. 12m over bakken. Lå oppi bordet på vei ned, så snudde bordet seg med meg inni i lufta og traff bakken med et knas. Kanskje ikke så fønni bilde, men det var et dritbra øyeblikk i fysikk-historien og jeg lo en halvtime ...
TCi Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 ??? Hvor ble det av mine poster? Jeg hadde jo postet ihvertfall 4-5 ganger her.. Forumet som har klikket nå igjen!?! Har du ikkje hørt det? Skjedde noe greier så alle poster som var i postet i det døgnet ble slettet. Huff.. igjen! Har ikke fått med meg det nei.. har vært borte store deler av dagen.
henbruas Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 ??? Hvor ble det av mine poster? Jeg hadde jo postet ihvertfall 4-5 ganger her.. Forumet som har klikket nå igjen!?! Har du ikkje hørt det? Skjedde noe greier så alle poster som var i postet i det døgnet ble slettet. Huff.. igjen! Har ikke fått med meg det nei.. har vært borte store deler av dagen. Det står om det på gamer.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå