Prizefighter Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Brukte 1 dag på 8 timer og 2 andre litt mindre aktive kvelder.
TDK Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Jeg brukte vel 16 timer fordelt over en ukes tid...
Valldemar Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Søndag - Torsdag. Ble ferdig med det for 10 minutt siden. Litt skuffet over at det var så lite forskjellige fiender.. Finnes det en liste over alle "fiendene"? Det kan ikke være mange, med tanke på hvor stort og hvor lang tid de har brukt på spillet.. Må jo ha brukt en evighet på å designe siste mappet.. Evig fett!
Zeph Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Gjekk vel ei veke frå eg starta til eg slutta. Hadde eit par dagar utan speling.
Elensar Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 brukte til sammen litt over 15 timar fordelt på 4 dager.
Migr Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Skrevet 3. desember 2004 eg har ikke sett noenn. send meg noen linker til de andre då?
ronndi Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 ok, ble litt skuffet da min 7årige sønn spilte ferdig de tre siste banene (medium). Litt for lett kanskje?
Andreaz_ Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 jeg tok den på under ca 30 timer, og da var 2*2 timer med svømming og 6 timer skole medregnet...
hogmann Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Halvannen uke omtrent. Blitt en times tid hver dag.
mumbo-jumbo Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 ok, ble litt skuffet da min 7årige sønn spilte ferdig de tre siste banene (medium).Litt for lett kanskje? Haha, det er det tøffeste jeg har hørt om Så vidt jeg vet er det ikke helt normalt at 7-åringer er såpass innlærte i spill, så jeg antar han har fått god opplæring? Men det sier jo endel om de siste brettene også, man skulle nesten tro de er lagd så enkle med vilje.
henbruas Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 ok, ble litt skuffet da min 7årige sønn spilte ferdig de tre siste banene (medium).Litt for lett kanskje? Han har sikkert bare fått god opplæring
MemorY Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Fikk det på den 16 men da jobbet jeg.. spillte hele onsdag torsdag jobbet jeg.. fredag spllte jeg og hele lørdag. ble ferdig på lørdag da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå