Gå til innhold

Kjører du cross?

Mats1988

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Prøvde en 06 mod KTM SX85 dææææven! det er helt sykt ass! :dribble: FOR EN AKS!=O

2 dager etter at jeg hadde prøvd den, fikk jeg prøvd en 07 mod KTM SX85 Fy Dæven den var glatt på både clutchen, gassen.. og alt! noe så sykt ass! :w00t:

Til alle dere som aldri har prøvd cross, og har lyst til å prøve.. Kjøp dere en cross..NÅ! Dere kommer aldri til å angre.. Jeg er ihvertfall frelst :innocent:

Endret av HondaOlav
Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg hadde kawasaki kx 125. RÅTT. men solgte den for 14 uker siden. det var bare så deilig å ligge i ca 120 bortover jordet  i lite klær og varmt vær

6603283[/snapback]

Realistisk da en KX gjør 105-110 km/t med bibeln i baklomma, samme med Yamaha yz 250 feks.

nei, kjører ikke cross, men skal forhåpentligvis kjøpe meg crosser nå.

Skrevet

Den er ikke forliten, men den ser veldig liten ut når jeg lener den sån.

Har vert og snakka med folk på stryken (crossbanen) og med andre folk som kjører cross, Alle sa det samme at den var passe å starte med.

Den virker mye mindre på bildet.

xD

Skrevet
Kjører selv en Yamaha yz85, med 30 hester :D

Kjører på Karmøy som ligger i Hordaland, er visst nok en av landets

største baner :hmm:

Men må bare si at cross er livet, MÅ PRØVES :thumbup:

EDIT: her er et bilde av en yz85:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
2006-Yamaha-YZ85c.jpg

6974437[/snapback]

karmøy er jo ikke i hordaland da..

Skrevet

Første gang jeg prøvde var på en 500 kubikker Husquarna :!: Nå har jeg 250 kubikker[ kommer ikke på i farten] og kjører av og til i et arbeidsområde (når arbeiderne har fri) på Forus (Rogaland)

Gjest Slettet-df17e
Skrevet

Jeg kjørte i 2år - fra jeg var 16 til 18 - men tok en pause pgr. stuider. I løpet av et par. mnder kjøper jeg meg ny sykkel å starter igjen. Hadde en Husqvarna CR 125 98mod, hvilken sykkel jeg går for nå er uvist, men blir ihvertfall en 250ccm 2004mod++.

Jeg har for det meste kjørt på bane i Kongsberg, men var også noen turer i Hurum (Denne er nedlagt nå).

Motocross er moro, så gleder meg til jeg starter å kjøre igjen :)

Skrevet
yeah, motocross ftw ^^, kjøre forresten ein honda 85ccm 2t på karmøynå:):p:thumbup:

8693623[/snapback]

ja jeg er klar over det Line ;) blir det no 4-takt på deg snart el? :thumbup:

8715064[/snapback]

hehe..:p yeah..^^ tjaa.. veit ikkje..:p:P hahaa^^ har lyst på den nye 150 da.. det er jo 4t..^^:p haha :cool:

Skrevet (endret)

kjørte trial aktivt før, men så tok det ALT for masse tid, med 1 til 2 stevner pr helg, fra seint mars til rundt oktober mener jeg å huske.. tok ALL tid. så da endte det opp med at jeg gav faen.. men så etter noen år kjøpte jeg å gamlingen en ca ubrukt honda cr250f..nokså smuud å kjøre, men så solgte vi den, sist fredag sto jeg ute i solskinnsværet og monterte sammen ny yamaha:D firtakter det og..

ashole, kor då du kjøre? e fra forus eg....konne jo vært me udom en gang

Endret av b230ft
  • 4 uker senere...
Skrevet

ja eg kjøyrer ein Honda CRF 100 F... DIGGG. eg skal snart begynne og kjøyre på ei av europas største crossbane :cool::w00t: Det blir jaggu morsomt! 07_CRF100F.jpg

• 1 måned senere...
Skrevet
Kjører selv en Yamaha yz85, med 30 hester :D

Kjører på Karmøy som ligger i Hordaland, er visst nok en av landets

største baner :hmm:

Men må bare si at cross er livet, MÅ PRØVES :thumbup:

EDIT: her er et bilde av en yz85:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
2006-Yamaha-YZ85c.jpg

6974437[/snapback]

Hva syntes du om KX 85?:) har en selv:)

Skrevet
Kjørte i 4 år jeg. Startet med en Kawasaki kx80, så ble det kx85, så yz85, så yz125  :) har kjørt en del NM- og norgescupløp gjennom de årene også  :) Sluttet før denne sommeren, grunnet at banen blir borte litt etter litt, fordi det tas ut sand der  :hrm: Litt av grunnen til at jeg sluttet var også at jeg var lei.

Så nå kjører jeg gokart :)

6994431[/snapback]

Har en Kawasaki Kx 85 selv, hva syntes du om den ? ;)

Skrevet

Jeg har lyst til og begynne og har noen spørsmål.

hvor mange kubikk bør jeg begynne med

hvor mye koster det og kjøre på bane?

er det noen baner i bergensområdet?

takker for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...