Gå til innhold

Kjører du cross?


Mats1988

Anbefalte innlegg

Prøvde en 06 mod KTM SX85 dææææven! det er helt sykt ass! :dribble: FOR EN AKS!=O

 

2 dager etter at jeg hadde prøvd den, fikk jeg prøvd en 07 mod KTM SX85 Fy Dæven den var glatt på både clutchen, gassen.. og alt! noe så sykt ass! :w00t:

 

Til alle dere som aldri har prøvd cross, og har lyst til å prøve.. Kjøp dere en cross..NÅ! Dere kommer aldri til å angre.. Jeg er ihvertfall frelst :innocent:

Endret av HondaOlav
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg hadde kawasaki kx 125. RÅTT. men solgte den for 14 uker siden. det var bare så deilig å ligge i ca 120 bortover jordet  i lite klær og varmt vær

6603283[/snapback]

 

Realistisk da en KX gjør 105-110 km/t med bibeln i baklomma, samme med Yamaha yz 250 feks.

 

nei, kjører ikke cross, men skal forhåpentligvis kjøpe meg crosser nå.

Lenke til kommentar
Kjører selv en Yamaha yz85, med 30 hester :D

Kjører på Karmøy som ligger i Hordaland, er visst nok en av landets

største baner :hmm:

Men må bare si at cross er livet, MÅ PRØVES :thumbup:

 

EDIT: her er et bilde av en yz85:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
2006-Yamaha-YZ85c.jpg

6974437[/snapback]

 

karmøy er jo ikke i hordaland da..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Jeg kjørte i 2år - fra jeg var 16 til 18 - men tok en pause pgr. stuider. I løpet av et par. mnder kjøper jeg meg ny sykkel å starter igjen. Hadde en Husqvarna CR 125 98mod, hvilken sykkel jeg går for nå er uvist, men blir ihvertfall en 250ccm 2004mod++.

 

Jeg har for det meste kjørt på bane i Kongsberg, men var også noen turer i Hurum (Denne er nedlagt nå).

Motocross er moro, så gleder meg til jeg starter å kjøre igjen :)

Lenke til kommentar
yeah, motocross ftw ^^, kjøre forresten ein honda 85ccm 2t på karmøynå:):p:thumbup:

8693623[/snapback]

ja jeg er klar over det Line ;) blir det no 4-takt på deg snart el? :thumbup:

8715064[/snapback]

hehe..:p yeah..^^ tjaa.. veit ikkje..:p:P hahaa^^ har lyst på den nye 150 da.. det er jo 4t..^^:p haha :cool:

Lenke til kommentar

kjørte trial aktivt før, men så tok det ALT for masse tid, med 1 til 2 stevner pr helg, fra seint mars til rundt oktober mener jeg å huske.. tok ALL tid. så da endte det opp med at jeg gav faen.. men så etter noen år kjøpte jeg å gamlingen en ca ubrukt honda cr250f..nokså smuud å kjøre, men så solgte vi den, sist fredag sto jeg ute i solskinnsværet og monterte sammen ny yamaha:D firtakter det og..

 

ashole, kor då du kjøre? e fra forus eg....konne jo vært me udom en gang

Endret av b230ft
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
Kjører selv en Yamaha yz85, med 30 hester :D

Kjører på Karmøy som ligger i Hordaland, er visst nok en av landets

største baner :hmm:

Men må bare si at cross er livet, MÅ PRØVES :thumbup:

 

EDIT: her er et bilde av en yz85:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
2006-Yamaha-YZ85c.jpg

6974437[/snapback]

 

 

Hva syntes du om KX 85?:) har en selv:)

Lenke til kommentar
Kjørte i 4 år jeg. Startet med en Kawasaki kx80, så ble det kx85, så yz85, så yz125  :) har kjørt en del NM- og norgescupløp gjennom de årene også  :) Sluttet før denne sommeren, grunnet at banen blir borte litt etter litt, fordi det tas ut sand der  :hrm: Litt av grunnen til at jeg sluttet var også at jeg var lei.

Så nå kjører jeg gokart :)

6994431[/snapback]

 

 

Har en Kawasaki Kx 85 selv, hva syntes du om den ? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...