Gå til innhold

Club3D 6800gt 256 test?


Yidaki

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spiller det egentlig noen rolle hva det måtte stå i testene? Det er helt sikkert klin likt referansekortet fra nVidia uansett.

Det er bare det at jeg liker å finne mest mulig informasjon om hardware ting, særlig når det tross alt er litt penger å bruke. Da vil jeg gjerne være i nærheten/eller ha det beste innen den prisen :) Så ja, det spiller en liten rolle ja

Er bare nyskjerrig hva som skrives om de ulike kortene, ikke annet.

Lenke til kommentar
Det spiller kanskje en rolle hvis det står at kortet ikke er klin likt referansekortet fra nVidia ...

Ja, men det ser man jo i spec'en hos MPX at det er.

 

Memory : 256MB DDR3 256BIT

Clockspeed : GPU 350 MHz / MEM 500Mhz

Ramdac : 400MHz

OpenGL : 1.5

DirectX : 9

PixelPipelines : 16

VertexShaders : 6

 

Det eneste jeg ikke finner, er info om "CAS Latency" på minnet de har brukt, men det er sikkert kurante greier.

Lenke til kommentar
Spiller det egentlig noen rolle hva det måtte stå i testene? Det er helt sikkert klin likt referansekortet fra nVidia uansett.

Man hva hvis det ikke gjør det? Hva hvis det f.eks. bruker en annen tregere minnetype enn andre kort? Som Asus sine kort!

 

Jeg liker alltid å lese tester av det jeg skal kjøpe. Er jo som regel en del tusen kroner det er snakk om, og ved å lese tester etc. kan man overveie om det man ønsker å kjøpe f.eks. gir mest for pengene. Er kjipt å sitte med tom lommebok og skjegget fult av postkasser.

Lenke til kommentar
Er bare nyskjerrig hva som skrives om de ulike kortene, ikke annet.

Skjønner det. Poenget mitt var bare at så lenge de holder seg til referansedesignet, så yter det tilnærmet likt alle andre kort med det samme designet. Det er vel derfor du sjelden ser tester av merkespesifikke kort, men bare av de forskjellige chipsettene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...