Gå til innhold

iPod-utfordrer fra Sony i salg


Anbefalte innlegg

Hmm, min erfaring med minidisc-spillere er ikke den samme, virker som mange av de tar kvelden etter noen år. Ihvertfall de tidligere mordellene.

 

AtW

 

Tja, modellen jeg har var vel en av de første (tror det kom 2 versjoner før min) med opptak, så jeg reddet meg kanskje akkurat da? :!: Den har ikke fått allverdens medfart, men jeg har mistet den i bakken 2-3 ganger, og den har en pen bulk i "karosseriet". Bærbare "gadgets" som dette og mobiltelefoner er vel nesten som forbruksvarer å regne, kanskje mest på grunn av hvor fort teknologien blir utdatert.

Vet ikke, mulig jeg har vært uheldig, men jeg kjente mange med mz-r50 som ble ødelagt etter relativt kort tid (først fungerte ikke opptak, så klarte den ikke å spille noe som helst). Min utrolig svære og klumpete mz-r30 led samme skjebne.

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oioi, lekker sak det der, med hus i stål og greier. Jeg kan derimot ikke si at jeg har særlig sansen for "kjøleskap fra 60- tallet"- looken til ipod.

Må si meg enig i det ja. Har ikke fått meg til å kjøpe en ipod, til den prisen vil jeg ha noe som ikke ser ut som en temperatur måler.

Lenke til kommentar
Huff, de har fortsatt rotet det til. Du blir hindret i å kopiere over til en annen pc.

 

kilde: http://www.theregister.co.uk/2004/11/30/so...hd3_mp3_player/

 

Virker som om det ikke blir mulig å bruke den som portabel HD heller :\. Håper noen klarer å mekke brukbar software....

Trist å høre. Produktet er dermed bevist dødfødt for meg. Aldri i verden om jeg skal ha en slik. Ok, kanskje om jeg får den billigere enn en pakke med tyggis :p

Lenke til kommentar

Forstår egentlig ikke hvorfor de ødelegger slik for seg selv, man kjøper ikke en MP3 spiller med 20GB HD kun for musikk. Personlig så jeg den hvertfall som alternativ til CDer, DVDer og memorysticks ved flytting av data. Da jeg kjøpte iPoden min var dette også ett problem på creative sine spillere, dvs man kunne ikke uten videre bruke den som flyttbar HD på forskjellige PCer. Aner ikke hvordan creative sine nye spillere er, men dette er vel definitivt en av de sterke sidene til iPod, dvs at den funker som flyttbar HD uten noe kluss. Dog kan man stenge iPoden slik at den ikke funker som HD, men det er ingen spesielt god grunn til å gjøre dette.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...