Gå til innhold

Hvilken av dine mobiler har gjort deg mest fornøyd


JZA

Anbefalte innlegg

Da tenker jeg ikke ut i fra dagens standarder med symbian, fargeskjerm og kamera, men ut i fra det tidspunktet du hadde den, og konkurrentene på den tida.

 

1. Panasonic GD92

Liten og lett telefon, med ganske ålreit design, tror den ville sett dum ut uten antenna. Hele 4 farger i displayet og polyfoniske ringetoner på en telefon fra 99 eller når det var

 

2. Nokia 6220

Genial telefon, som hadde alt jeg trengte til mitt bruk. Mulighet for å ha "mp3" som ringetone

 

3. Siemens S55

Veldig bra telefon, med fargeskjerm og det hele. Synd min utgave hadde så store problemer, eller så hadde jeg nok beholdt den mye lenger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke en slik tråd fra før??

 

Men, uansett. Sony Ericcson T610 er den mobilen jeg har vært mest fornøyd med til nå. Har idag en K700i, men savner fortsatt T610.

Kan i hvert fall si at radio og mp3 sjelden blir brukt, så jeg hadde fint klart meg med en T610. Kanksje jeg kjøper en tilbake som en nr. 2 telefon.

Lenke til kommentar

P800 - Hadde alt som var mulig å ha av funksjoner og muligheter. Den var derimot litt for stor og tung for at jeg skulle beholde den, samt knotete tekst-input.

 

T600 - Utrolig liten og lett mobil uten fargeskjerm eller noe. Men, liten, lett, enkel, fin, osv.

 

SX1 - Norges beste mobil på den tiden med symbian, mp3 i stereo osv.

Lenke til kommentar

Den klassiske 1610i som eg hadde i '96.

Brukervenlig(i '96 var den overlegen andre merker)og robust, den tålte mykje juling. Hadde aldri noko tull med den.

 

Har hatt ericsson, motorola(fysj!) og simens etter det.

 

No bruker eg ein 6310i som eg har hatt isnart 2år. Vil sei det er dagens 1610i :)

Brukes i jobb og privat. Har tålt mykje juling til no. :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...