Gå til innhold

Scrubs - Hva synes dere?


rlz

Anbefalte innlegg

Hva synes forumfolket om Scrubs? :)

 

Personlig mener jeg det er en av de mest geniale seriene noensinne skapt. Skuespillerne passer perfekt til rollene, som forøvring er sinnsvakt morsomme, og skaper en helt spesiell stemning. Det finnes ikke en eneste kjedelig episode av Scrubs, og jeg har sett sesong 1, 2, 3 og det som hittil har blitt sendt av sesong 4.

 

JD, det femitrollet, er så bra en karakter at jeg kan ikke annet enn å dra på smilebåndet hver gang jeg ser han, og sammen med Turk er de en supervittig duo. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey Melinda!

 

"I believe that is the sound of your pasient vomiting, although you might have trouble hearing it over the much higher sound of me being right yet again."

 

"Yeah, it's me, Coxoroni, about that rum'n'coke issue - couldn't be more confused!"

 

Perry er kongen. :D

Lenke til kommentar

Dette har faktisk blitt en av mine absolutte favorittserier. Utrolig morsomt men den har også en evne til å kunne røre litt mer alvorlige tema uten at det blir patetisk. Dr. Cox er helt klart mitt forbilde.

 

Spesielt en episode er helt fantastisk syns jeg med tanke på de litt mer alvorlige temaene i livet men jeg kan ikke gå noe inn på det av frykt for å spoile for de som ikke har sett den.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...