Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser på alle slike videoer tar de den ikke helt ned på brystet, men jeg føler ikke at det "river" i ryggen før jeg tar den det siste hakket ned. Er det feil å gjøre det, eller er det smak og behag?

Skrevet
Jeg ser på alle slike videoer tar de den ikke helt ned på brystet, men jeg føler ikke at det "river" i ryggen før jeg tar den det siste hakket ned. Er det feil å gjøre det, eller er det smak og behag?

9513785[/snapback]

Den siste biten er det «hovedsaklig» armbøyerene(bicepsene) dine som gjør jobben. Men det er best å ta den helt ned. :)

Skrevet
Dessuten bør du ta Ibux.

9510552[/snapback]

Hvordan kan smertestillende/bedøvende middel hjelpe på restitusjonen?

9512634[/snapback]

Ibux er betennelsesdempende.

Skrevet

Når jeg jogget i dag følte jeg at det gikk utrolig bra! Klarte for engangs skyld å holde et nogenlunde passe rolig og jevnt tempo gjennom hele joggeturen. Det er deilig. Gir virkelig mersmak. Føler at jeg blir i bedre form :)

Skrevet
Når jeg jogget i dag følte jeg at det gikk utrolig bra! Klarte for engangs skyld å holde et nogenlunde passe rolig og jevnt tempo gjennom hele joggeturen. Det er deilig. Gir virkelig mersmak. Føler at jeg blir i bedre form :)

9515968[/snapback]

Åh, det er så utrolig herlig følelse. Jeg blir helt "narkoman" av den følelsen. God tur og lykke til med jogginga!

Skrevet

Ny pers i mark i dag, 200kg. Slått målet til jul med 10kg, og det er enda mer power i ryggen. Ganske sykt, alt som mangler er 150 i benk nå, før jeg blir 18. Hadde vært jævlig morsomt! :cool:

Skrevet
Ny pers i mark i dag, 200kg. Slått målet til jul med 10kg, og det er enda mer power i ryggen. Ganske sykt, alt som mangler er 150 i benk nå, før jeg blir 18. Hadde vært jævlig morsomt!  :cool:

9516722[/snapback]

Du er sykt sterk for alderen din :D

Skrevet

Hehe, takk! Det som sannsynligvis utgjorde hele forskjellen er at jeg har kjøpt meg kalk nå. Ved å ha så godt grep som kalk gir, kan jeg konsentrere meg på å bruke all energi på å løfte, og ikke holde igjen med å bruke energi på dårlig grep. Anbefaler alle som kjører markløft av diverse varianter, roing og andre øvelser som krever grepsstyrke å kjøpe kalk. Det er helt sykt hvor mye mer stabilt man løfter når man har skikkelig grep! :)

Skrevet
Hehe, takk! Det som sannsynligvis utgjorde hele forskjellen er at jeg har kjøpt meg kalk nå. Ved å ha så godt grep som kalk gir, kan jeg konsentrere meg på å bruke all energi på å løfte, og ikke holde igjen med å bruke energi på dårlig grep. Anbefaler alle som kjører markløft av diverse varianter, roing og andre øvelser som krever grepsstyrke å kjøpe kalk. Det er helt sykt hvor mye mer stabilt man løfter når man har skikkelig grep! :)

9516779[/snapback]

tn_60.jpg

:tease:

Skrevet

9516779[/snapback]

Tror du kan bli sykt bra i styrkeløft hvis du satser på det. Imponerende resultater med tanke på alderen din.

Skrevet

smoothie: Reimer funker ikke for meg, i hvert fall ikke til markløft. Eneste som har virket skikkelig bra til nå er kalken. Kommer ikke til å kjøpe nye treningshansker når jeg har slitt ut de jeg har, for å si det slik... :p

geir_er_1337: Tusen takk, hyggelig med tilbakemelding. Dessverre tror jeg ikke det er noe miljø her i Tromsø for det. Jeg vet i alle fall ikke om det... :hmm:

Skrevet
geir_er_1337: Tusen takk, hyggelig med tilbakemelding. Dessverre tror jeg ikke det er noe miljø her i Tromsø for det. Jeg vet i alle fall ikke om det...  :hmm:

9517638[/snapback]

Er noen på pro gym som utelukkende trener styrke ala Strongman.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...