Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg faktisk bestillt meg langrennski. Aldri hatt noe interesse for langrenn men fikk et innfall når jeg jogget forbi lysløypa igår. Har ikke eid ski siden barneskolen så dette kan bli interessant!

Noen her som har testet supersunn lasagne fra fitnessbloggen forresten?

Har prøvd cottagecheeselasagne en gang før, ikke min nye favorittrett akuratt.

Vanlig lasagne er egentlig ikke så usunt dersom man bruker karbonadedeig, lettost og skummetmelk :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har jeg faktisk bestillt meg langrennski. Aldri hatt noe interesse for langrenn men fikk et innfall når jeg jogget forbi lysløypa igår. Har ikke eid ski siden barneskolen så dette kan bli interessant!

Vanlig lasagne er egentlig ikke så usunt dersom man bruker karbonadedeig, lettost og skummetmelk :D

... og bytter ut pastaplatene? :p

Skrevet

... og bytter ut pastaplatene? :p

100g pastaplater, no worries! Kjører 100g pasta og 100g ris til andre måltider, så 100g pastaplater er jo bra!

Skrevet

100g pastaplater - 360 kcal

100g squash - 16 kcal.

:tease:

Tror jeg skal teste denne ut idag og se. Men innbiller meg at jeg må krydre den endel ekstra da.

Skrevet

100g pastaplater - 360 kcal

100g squash - 16 kcal.

:tease:

Tror jeg skal teste denne ut idag og se. Men innbiller meg at jeg må krydre den endel ekstra da.

Joa, men da spiser vel du kjøtt og grønnsaker bare også da?

Skrevet

22 timers faste? Driver du med PF - extreme edition?

Haha!! Nei, var egentleg det at eg bestemte meg for å prøve ut PF på kvelden i går, og då spiste eg middag klokka 1800, så då blei det å vente til klokka 1600 i dag :p

planen i dag er å spise rundt 60-70g havegryn m/ melk og 1 skyr rundt klokka 2300. Høyres det greit ut?

Skrevet

Når man utfører markløft, er det da normalt at man kjenner det korsryggen? Veldig nervøs for at jeg gjør det feil nemlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...