Gå til innhold

Anbefaling av hovedkort ?


Vizla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Altså, om du skal ha det kortet, så kan hvertfal ikke JEG garantere at ting går knirkefritt.

 

En kamemrat av meg har kortet, og det trenger en hel haug med oppdateringer før det går stabilt.

Ville heller gått for et ASUS kort. (Intergrert WLAN..!)

 

-mE

Stemmer.

 

MSI hk er søppel. Kjøper man MSI, kjøper man trøbbel.

 

Da vill jeg heller lagt oppgraderingen på is, intill du har nok penger til å kjøpe ett skikkelig hk.

Lenke til kommentar
Dette hovedkortet har da klart å få utrolig bra test resultater rundt forbi og ble Editors Choice

hos Anandtech i socket 939 roundup

takk... endelig en som holder "propaganda" borte fra posten sin... ;)

 

jeg har ikke noe problem med å måtte sitte å kludre med en del flashing og oppdatering av hovedkortet.. syns derimot dette er ganske underholdene :p og hvis det er så at dette hovedkortet yter "ekstremt" bra.. vell.. selvgjort er vellgjort..

Jeg ville ha måttet oppgradere en del selv på andre hovedkort antar jeg, siden bios / drivere allerede er nogenlunde utdaterte..

 

( eneste som blir dritt er at jeg må legge inn xp på nytt, og ringe support for å få en ny key igjen.. :S )

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Altså, dette blir for dumt "MIS = Søppel" osv. MSI har fått et litt frynsete rykte pga. en del HK som har vært ustabile osv. Det mener jeg tilhører fortiden. Jeg har selv et MSI K8N NEO PLAT og er meget fornøyd. Socket 939 utgaven skal også være veldig bra, bla "editor's choice" som noen påpekte. Hvis du ser på erfaringene fra f.eks MSI K8N NEO PLAT og ASUS K8N-E DELUXE --> MSI har helt klart fått bedre karakterer.

Lenke til kommentar
Altså, dette blir for dumt "MIS = Søppel" osv. MSI har fått et litt frynsete rykte pga. en del HK som har vært ustabile osv. Det mener jeg tilhører fortiden. Jeg har selv et MSI K8N NEO PLAT og er meget fornøyd. Socket 939 utgaven skal også være veldig bra, bla "editor's choice" som noen påpekte. Hvis du ser på erfaringene fra f.eks MSI K8N NEO PLAT og ASUS K8N-E DELUXE --> MSI har helt klart fått bedre karakterer.

Noen liker selfølgelig spenning og utfordringer mer enn andre.

Jeg ser helst at hovedkortet mitt fungerer, ikke bare når jeg tar det ut av eksa, men også over tid, og det er særlig over tid MSI produktene jeg har vært i kontakt med har begynt å feile/lage kvalm.

 

Jeg ser på MSI på samme måte som thrust, united og via.

Billige simple produkter, som lager så mye hodebry at en kan bli sinnsyk av mindre.

 

Har iallefall kun extremt negative erfaringer med MSI! :mad:

Lenke til kommentar
Altså, dette blir for dumt "MIS = Søppel" osv. MSI har fått et litt frynsete rykte pga. en del HK som har vært ustabile osv. Det mener jeg tilhører fortiden. Jeg har selv et MSI K8N NEO PLAT og er meget fornøyd. Socket 939 utgaven skal også være veldig bra, bla "editor's choice" som noen påpekte. Hvis du ser på erfaringene fra f.eks MSI K8N NEO PLAT og ASUS K8N-E DELUXE --> MSI har helt klart fått bedre karakterer.

Noen liker selfølgelig spenning og utfordringer mer enn andre.

Jeg ser helst at hovedkortet mitt fungerer, ikke bare når jeg tar det ut av eksa, men også over tid, og det er særlig over tid MSI produktene jeg har vært i kontakt med har begynt å feile/lage kvalm.

 

Jeg ser på MSI på samme måte som thrust, united og via.

Billige simple produkter, som lager så mye hodebry at en kan bli sinnsyk av mindre.

 

Har iallefall kun extremt negative erfaringer med MSI! :mad:

Dårlige erfaringer med et merke setter dype spor, uten tvil. Men MSI har ikke råd til å produsere søppel, de må konkurrere med en del andre store merker som f.eks Asus, Abit osv. Broren min hadde et socket A hk fra MSI. Han hadde den pcn i over 2 år, uten noen problemer. Det eneste jeg prøver å si her er at MSI lager gode Hk, ialfall til AMD prosessorer. Både socket 754 og 939 utgavene har vunnet mange priser fra div websider. Håper da ikke anmelderne bare kaster terning når de gjør dette.

 

"The K8N-NEO (MS-7030) offered solid, stable and compatible performance along with a very robust driver and software package that will appeal too many users"

 

fra motherboards.org

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...