highlander Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Jeg kan ikke forstå at folk bestiller HL2 to tre dager før det kommer ut, på nettet? Man vet aldri om posten er delayed.
Wyldelife Skrevet 30. november 2004 Forfatter Skrevet 30. november 2004 Nå bestillte jeg 10 dager etter at HL2 kom ut da
thomassit0 Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 (endret) jeg bestilte et minnekort til digikamet mitt på søndag og det kom idag på døra rask levering der.. efast.no de lever opp til navnet sitt må jeg si. når jeg bestilte hl2 på elkjop.no kom ikke bestillingen fram til maskina dems som tar imot bestillinger men kortet ble belasta eller dvs summen ble holdt av da.. Endret 30. november 2004 av 2mass
Wyldelife Skrevet 30. november 2004 Forfatter Skrevet 30. november 2004 Hvor sjekker man om bestillingen er registrert?
.tomf Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 hmm,ser ut som spørsmålet jeg stilte i går har blitt slettet under systemcrash'n.. så,vil det ta lang tid å aktivere HL2 med ISDN?fikk HL2 i dag
Feynman Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Får ikke lest HL2 DVDen. Dvs. den fungerer greit på en laptop jeg har, men ikke på den stasjonære. Har en Lite-on dvd-brenner. Noen ideer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå