Gå til innhold

Hvem sin dag er det i dag? :)

Putekos

Anbefalte innlegg

Skrevet
Han har nå bare hatt dagen sin i ett par timer.

Ok da... Fortsatt grattis!!!

Tøs, ro ned musa di. :p

Dette er Mats' dag aaaiight. Ikke mess med my bro'.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men Goophy skal velge ny... Og han har skrevet massse, men ikke hvem som skal ha dagen i dag...

Huh? Goophy ble valgt av haddis, som hadde dagen sin i dag. haddis skulle desverre noe i morgen, så han måtte legge seg nå, og kunne ikke velge en ny person i morgen.

Men Goophy er en flott kar, det inntrykket sitter iallefall jeg med når jeg leser postene hans. Absolutt en "wanna-know" :D

Skrevet (endret)
Men det kunne vært så mye mer, tenk deg det, Thea.  :p

Wild, baby, wild. :love:

Skal lage tegning til deg nå, slik som jeg lagde til ahpen. :p

Dette kan vi gjøre:

post-63-1102283877_thumb.jpg

Endret av AnAnAs
Skrevet (endret)

Grattis med dagen mats! :) Enda en av forumets "godgutter" akkurat som alle de andre guttene som har blitt valgt! :) Selv om du hater meg for at jeg har type og poster for mye om de og for mitt ene ansiktsutrykk virker du veldig koselig :thumbup:

edit: skriveleif i navnet :blush: Unnskyld!!!

Endret av Anette_
Skrevet

Sorry da min feil....

For jeg heller skrive litt til: Goophy er en tøff, kul, snill, perfekt, venlig, morsom, grei, som regel glad, smart (har peiling på masse) og hjelpsom fyr... Håper dagen hans varer litt lengre enn de andres! :D

Skrevet
Grattis med dagen mads! :) Enda en av forumets "godgutter" akkurat som alle de andre guttene som har blitt valgt! :) Selv om du hater meg for at jeg har type og poster for mye om de og for mitt ene ansiktsutrykk virker du veldig koselig :thumbup:

MADS?!

Skrevet
Grattis med dagen mads! :) Enda en av forumets "godgutter" akkurat som alle de andre guttene som har blitt valgt! :) Selv om du hater meg for at jeg har type og poster for mye om de og for mitt ene ansiktsutrykk virker du veldig koselig  :thumbup:

MADS?!

Mads = Goophy.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Er vel Mats, er det ikke?

Skrevet (endret)
Mads = Goophy.

:no:

:cry:

Men Anette, du er unnskyldt alt du sa, men det er bare fordi det er deg. :love:

Edit: Thea, I'm in, boblebad er kos. :D

Endret av Goophy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...