Gjest medlem-19530 Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 hva skal jeg gjøre for å hjelpe hu kjerringa i hotellet?jeg har halskjede men jeg skal hjelpe henne også.hvordan?
Bytex Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 (endret) Hva prater du om? Spøkelseshuset eller mye senere i spillet? (Er bare såvidt kommet til Downtown selv). Du skal ikke gjøre mere i spøkelseshuset etter å ha funnet smykket. Det var locket'en som bandt henne fast i huset, og når du tar den ut blir hun borte. For øvrig det mest fantastisk stemningsfulle oppdraget jeg har sett i noen spill på flere år! Bare dra tilbake til Therese igjen. Så vil du få et heftig moralsk dilemma Endret 9. desember 2004 av Bitex
espen999 Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Skrevet 9. desember 2004 Hva prater du om? Spøkelseshuset eller mye senere i spillet? (Er bare såvidt kommet til Downtown selv). Du skal ikke gjøre mere i spøkelseshuset etter å ha funnet smykket. Det var locket'en som bandt henne fast i huset, og når du tar den ut blir hun borte. For øvrig det mest fantastisk stemningsfulle oppdraget jeg har sett i noen spill på flere år! Bare dra tilbake til Therese igjen. Så vil du få et heftig moralsk dilemma Tror det er slik at han jævelen med øksa som viser seg en gang i blant har henne fanga der. Så det er mer å gjøre etter du har henta smykket. Men for min del sprang jeg ut av huset så fort jeg fant smykket, faen så redd jeg var der, måtte ringe en kamerat før jeg fullførte oppdraget :!:
Bytex Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Du tror kanskje det, men det er ikke det. Jeg gjennomsøkte hele huset når jeg var ferdig. Fant ikkenoe nytt når jeg gikk gjennom alle rommene en gang til. Men såklart, hvis en walkthrough sier at det er en hemmelig vegg bak ei hemmelig dør ellerno, skal jeg ikke krangle på det.. 1-2xp utgjør ikke så mye likevel, får bra med det utover.
Dinsdale Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Enig. Jeg var dritredd på det brettet. SPilte med lyset av og full guffe på headsettet Men jeg har nå funnet smykket, så da kan jeg vel stikke. Hadde på følelsen av at jeg måtte gjøre mer, men det kan se ut som om at jeg er ferdig. Malkavian er konge
Bytex Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 (endret) Malkavian blir den neste char'en jeg skal spille med ja. Har lest de fleste Vampire: Masquerade-bøkene (de fins 13 bøker for hver klan som tar for seg krigen mellom store byer i nåtidas USA, og 13 bøker fra oldtida (rundt 1100-1200 tallet) som tar for seg krisen som oppsto etter korstogene. Svært mye, og svært mye GOD lesning. Alle bøkene går innafor samme tidsperiode, og ser på samme konflikten fra hver klan sine øyne. Sabbat-klanene også. F.eks. i ei bok kan et Toreador-party bli stormet av Sabbat, ledet av Lasombra som er skyggemestere. En beskrivelse av det fra Toreador og deres venners øyne som et tykt svart teppe som legger seg over hele lokalet, panikk utbryter og folk dør i hopetall i kaoset. En gammel Malkavian som kalles "generalen" kler rolig av seg alle klærne til han er splitter naken, og stiller seg inntil en gresk statue og forsvinner "inn" i statuen og observerer hele greia. Mens i Lasombra-boka beskrives planleggingen av angrepet og gjennomførelsen fra deres øyne. Malkavians er batshit sinnssyke, men er også avogtil synske eller ekstremt kloke, det er bare vanskelig å komme gjennom all tullpraten av og til. Den mest kjente Malk'en er Anatole, en slags dommedagsprofet. Endret 9. desember 2004 av Bitex
Dinsdale Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 (endret) Og her sitter jeg og aldri har spilt pnp-utgaven av Vampire. Ikke vet jeg noen bakgrunnshistorie heller, også finnes det 13 bøker :-) Fortelle gjerne mer..... Endret 9. desember 2004 av Dinsdale
Hermans Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Hei folkens! Bloodlines er konge, synd det hakker sånn av og til, tror ikke de har vært så flinke å optimilarisere spille som VALVe med HL2. Men , jeg har nettop snakket med han norske arkeologen. Funnet ut dette om nøkkelen osv. Men når jeg stikker ut må jeg springe som faen til denne båten, dette er ikke noe problem. Men HVER GANG jeg klarer å komme meg til båten klikker spillet, det er jævla irriterende, jeg kan jo ikke komme meg videre da.... *dør* Hva skal jeg gjør? Har det kommet en patch ut eller?
Bytex Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 (endret) Ikke 13. 26 bøker i pocketformat. PnP-spillet er svært populært siden det kom sist på 90-tallet og masse bøker har sprunget opp rundt det. Du finner sikkert de fleste på en bokhandler som har mye fantasy-bøker, f.eks. Avalon, Outland e.l. De er også kommet i 4 kjempestore samlebøker for nåtida (ikke fortida enda). http://secure1.white-wolf.com/catalog/prod...products_id=320 http://secure1.white-wolf.com/catalog/prod...products_id=321 http://secure1.white-wolf.com/catalog/prod...products_id=322 http://secure1.white-wolf.com/catalog/prod...products_id=323 De er skrevet av forskjellige forfattere som er uavhengige fra White Wolf (som lagde PnP-rollespillet). De store bøkene er bare 4 og 4 av pocketbøkene slått sammen. Dark Ages-bøkene tar utgangspunkt i når kristne korstogene vraket Constantinopel, som også var hovedsete for vampyrer i oldtida. Og ting som skjedde før og etter det med de forskjellige klanene. Sabbat er slettes ikke så uorganiserte som det gis inntrykk av i spillet. De har hierarki på samme måte som Cammyene, bare med mere katolsk stil. Kardinaler, biskoper, erkebiskoper osv. Det er 6 klaner samla der også vi ikke hører mye om i spillet. Endret 9. desember 2004 av Bitex
bOMS Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Hei folkens! ... Hva skal jeg gjør? Har det kommet en patch ut eller? Hvis du bare leser hele tråden finner du svaret
bOMS Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 ... Sabbat er slettes ikke så uorganiserte som det gis inntrykk av i spillet. De har hierarki på samme måte som Cammyene, bare med mere katolsk stil. Kardinaler, biskoper, erkebiskoper osv. Det er 6 klaner samla der også vi ikke hører mye om i spillet. Du får vel bare en side av saken i spillet. Du ser det fra Camarilla sin side. Og da kan det vel virke uorganisert og vilt.
Bytex Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Ikke kommet en patch enda men det sies den er rett rundt hjørnet.
Gjest medlem-19530 Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 ok hva skal jeg gjøre i det store lagerhuset?har sprengt vanntårnet
Gainwardseifer Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Jeg misslikte spillet sterkt, Trodde det var en Fysikk motor på det? Men flaskene sitter som støpt på Borde de kansje der er limt fast?
proxymus safiron Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 (endret) noen som gidder og skrive ned alle områdene som man kan jumpe til over med consolen? for jeg må jumpe ett annet sted enn foran ventrue tårnet fordi der henger jeg fast i objekter Endret 10. desember 2004 av proxymus safiron
bOMS Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 noen som gidder og skrive ned alle områdene som man kan jumpe over med consolen? for jeg må jumpe ett annet sted enn foran ventrue tårnet fordi der henger jeg fast i objekter Prøvd flere ganger? Første gang mistet jeg alt utstyret, og andre gang gikk det sjeis, men siste gang var jeg nesten helt borte ved båten og da gikk det bra.
proxymus safiron Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Malkavian blir den neste char'en jeg skal spille med ja. Har lest de fleste Vampire: Masquerade-bøkene (de fins 13 bøker for hver klan som tar for seg krigen mellom store byer i nåtidas USA, og 13 bøker fra oldtida (rundt 1100-1200 tallet) som tar for seg krisen som oppsto etter korstogene. Svært mye, og svært mye GOD lesning. Alle bøkene går innafor samme tidsperiode, og ser på samme konflikten fra hver klan sine øyne. Sabbat-klanene også. F.eks. i ei bok kan et Toreador-party bli stormet av Sabbat, ledet av Lasombra som er skyggemestere. En beskrivelse av det fra Toreador og deres venners øyne som et tykt svart teppe som legger seg over hele lokalet, panikk utbryter og folk dør i hopetall i kaoset. En gammel Malkavian som kalles "generalen" kler rolig av seg alle klærne til han er splitter naken, og stiller seg inntil en gresk statue og forsvinner "inn" i statuen og observerer hele greia. Mens i Lasombra-boka beskrives planleggingen av angrepet og gjennomførelsen fra deres øyne. Malkavians er batshit sinnssyke, men er også avogtil synske eller ekstremt kloke, det er bare vanskelig å komme gjennom all tullpraten av og til. Den mest kjente Malk'en er Anatole, en slags dommedagsprofet. har alle vampire bøkene eller bare clan bøkene? jeg har bare den helt vanelige men snart camarilla og sabbath bøkene også da
Bytex Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 (endret) Jeg har bare clan-bøkene foreløpig. Det er litt for mange å gape over med alle de andre i Vampire-sagaen også. Og nå kommer de jo 3-bok serier om enkelte karakterer i de forskjellige klanene på løpende bånd og. Som Shards-serien som følger den unge Lasombraen Lucita fra starten og til hun ender opp med å ta livet av sin egen sire (som er en skikkelig drittsekk av et monster, men også kardinal i Sabbat). Husk at de 4 samlebøkene jeg pasta bare er alle de små satt sammen under 4 permer. Det er ingenting nytt der, annet enn at de tar mindre plass i bokhylla. Coverene på de bøkene er bare sammesetninger av covrene til enkeltbøkene som er putta inn. Uansett er det lett å se forskjell på Recent Age og Dark Ages-bøkene. Recent-bøkene er grønne og svartspraglete, mens Dark Age er svarte/mørk lilla. Endret 9. desember 2004 av Bitex
proxymus safiron Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 noen som gidder og skrive ned alle områdene som man kan jumpe over med consolen? for jeg må jumpe ett annet sted enn foran ventrue tårnet fordi der henger jeg fast i objekter Prøvd flere ganger? Første gang mistet jeg alt utstyret, og andre gang gikk det sjeis, men siste gang var jeg nesten helt borte ved båten og da gikk det bra. ja faktisk jeg har kommet meg vekk derfra men når jeg loader over til ventrue tårnet å er det masse ????? som jeg ikke kommer meg henger fast i noen vet om andre steder som jeg kan loade til istedenfor?
proxymus safiron Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Jeg har bare clan-bøkene foreløpig. Det er litt for mange å gape over med alle de andre i Vampire-sagaen også. Og nå kommer de jo 3-bok serier om enkelte karakterer i de forskjellige klanene og. Som Shards-serien som følger den unge Lasombraen Lucita fra starten og til hun ender opp med å ta livet av sin egen sire (som er en skikkelig drittsekk av et monster). heldigris som har all den infoen i hylla skulle gjerne kjøpt alle bøkene men jeg vet ikke hvor de er og skaffe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå