Gå til innhold

[GTA]Hva er ditt favoritt kjøretøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min favoritt er AT-400 (det STOOOORE flyet) :p

Top 10:

1. Patriot

2. Elegy

3. Vortex

4. NRG-500

5. Monster

6. Hydra

7. BMX

8. Bullet

9. Kart

10. Taxi (har NOS i alle!!!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Police rangeren er rå...kommer til omtrent over alt, men nrg-500 og moutain bike er også bra...+mange fler da.

Flyene er også råe!!

• 6 måneder senere...
Skrevet

Bullet er jo helt rå. Sabre er ikke så kul å kjøre men har møkkfet lyd og ser rå ut. Shamal er desidert best i luften, Harrier ripoffen er rask, men litt ustyrlig og har litt rart kontroll system mht. opp/frem skifte...

Skrevet

Hmm, denne er vrien. Er garantert noen jeg glemmer.

Skal jeg langs asfalten er det uten tvil FCR-900. Etter det har vi de andre raske motorsyklene og så noen biler. Har aldri satt meg inn i bilnavnene, da jeg alltid har brukt motorsykkel.

I lufta må jeg si Hydra. Kanskje ikke så overraskende. Ellers har vi Stuntplane som kan være artig en gang i blant, men er ikke så lett å skyte ned jagefly med den :)

På vannet er det klart Jetmax som er foretrukket :)

Skrevet
Hmm, denne er vrien. Er garantert noen jeg glemmer.

Skal jeg langs asfalten er det uten tvil FCR-900. Etter det har vi de andre raske motorsyklene og så noen biler. Har aldri satt meg inn i bilnavnene, da jeg alltid har brukt motorsykkel.

I lufta må jeg si Hydra. Kanskje ikke så overraskende. Ellers har vi Stuntplane som kan være artig en gang i blant, men er ikke så lett å skyte ned jagefly med den :)

På vannet er det klart Jetmax som er foretrukket :)

Ja, motosykkel eier gata :cool:

Men er ikke FCR-900 den som ikke man kan styre med når man bremser samtidig?

Og trøsyklene er så utrulig klomsete... setter seg "fast" over alt.. det er uendelig plagsomt!

Skrevet (endret)

Euros og NRG 500, tror jeg.

Euros fordi den har så enormt bra styring (mens andre biler sladder som faen når man bruker handbrekket, stopper denne å svinge stort sett når du vil ha den til å slutte).

NRG fordi det er den raskeste motorsykkelen, og fordi den har et fett utseende. :D

EDIT: Liker også Elegy og Sultan, da disse blir så SYYYKT rå når du trimmer dem i spesial-garasjen i San Fierro. :love:

Bullet er jo også rå da, siden den har så slick utseende og så aggressiv fart!

Endret av MeTa][iC
Skrevet

Patriot tåler umenneskelig mye og er kjekk å ha om man skal krasje seg frem. Luftputebåten er jo min store kjærlighet, den og en semitrailer med henger. Ja, også kranbilen selvfølgelig! Ingen ting er som å ligge foran i køen og kidnappe duden bak og eksportere bilen hans :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...