figure_02 Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 hørte et sted at det fantes en ringenes herre mod til warcraft III (tft?) den skulle jeg gjerne hatt tak i ...så gidder noen legge ut en link?
The_evil_blue_toad Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Har ikke hørt noe om en mod, men LoTR: War of the ring finner du til en hundrelapp her og der. Og det er meget likt warcraft.
zero_time Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 (endret) Det finnest en LOTR mod til Warcraft 3 ja. Her kan du laste den ned. Edit: skriveleif Endret 28. november 2004 av zero_time
SkyMarshall Arts Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Litt drøyt og kalle det en "mod" i ordets rette forstand, for har prøvd denne, og det var ikke stort annet enn navnene som var byttet ut. Foruten det er det bare Humans vs. Orcs som vanlig. Så det var jo "litt" skuffende i seg selv. Men apropos LOTR ... EA kommer jo med The Battle for Middle Earth nå da - og det er noe jeg gleder meg sinnsvakt til. Da skal det endelig bli fart på strategi online igjen. 6.desember er datoen i Norge.
figure_02 Skrevet 28. november 2004 Forfatter Skrevet 28. november 2004 takker...ska kjøpe bfme når det kommer 6.desember? trur dere at kjeder som elkjøp og expert kommer til å selge det til ca 399 kr? det er vel den vanligste prisen...
SkyMarshall Arts Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 takker...ska kjøpe bfme når det kommer 6.desember? trur dere at kjeder som elkjøp og expert kommer til å selge det til ca 399 kr? det er vel den vanligste prisen... Det vet jeg ikke, men gamezone.no selger det (forhåndsbestill) til 419kr. Og der mente de også at det kom 10.desember. Og i tilegg stod det "Ringenes Herre - Kampen om Midgard" på coveret. Hehe. Norge og den oversettinga. Uansett ... det spillet blir bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå