Gå til innhold

Nå kommer SFF-bokser for Pentium M

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er veldig spennende. Ytelsen til Pentium M er jo ganske god, og lite støy er jo alltid velkommen. :love:

Gleder meg veldig til dette kommer på markedet, men basert på erfaring, så ser vi vel ikke så veldig mange produkter tilgjengelig før i januar :-(.

Arcade

Skrevet

Ved siden av A64 er det PentiumM som er tingen. -Netburst teknologien kan bare reise å ryke. -Endelig blir det mulig å få en SFF som ikke høres ut som en støvsuger.

Skrevet

Skal tro om ikke Celeron M vil bli en genial overklokker i disse boksene. Så vidt jeg vet er den identisk med Pentium M Banias, men har Speedstep/EIST eller hva det nå enn heter slått av slik at den drar mer strøm i idle, hvilket ikke er noe problem i en SFF boks. Celeron M kjører også på litt høyere spenning enn Pentium M. Igjen ikke noe nevneverdig problem så lenge en ikke bruker batteridrift.

Skrevet

Forskjellen på 4x og 8x er faktisk en dobling stig arne, men det er ingen grafikkkort for agp som trenger den ekstra båndbredden...

Skrevet
Genialt å bruke som Internett maskin f.eks! Tar også liten plass :thumbup:

Er vel strengt tatt spilling den er råest på. Gitt at du legger ut for en høyere klokket P-M eventuelt overklokker. Selv tror jeg en bør vente til 533 FSB chipsettene til P-M kommer. Det er neppe lenge til.

Skrevet
Er vel strengt tatt spilling den er råest på.

Vel...jeg kjøper ikke en slik dings for bruk som spillmaskin. Stapper liksom ikke ett Geforce 6800 Ultra inn i en slik box :roll:

Skrevet
Er vel strengt tatt spilling den er råest på.

Vel...jeg kjøper ikke en slik dings for bruk som spillmaskin. Stapper liksom ikke ett Geforce 6800 Ultra inn i en slik box :roll:

kan jeg vel si meg enig i... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...