Xoduz Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Nå har vi en 7-siders (foreløpig) tråd med triste sanger... hva med en likeså lang tråd med sanger som får oss til å smile/le; sanger som rett og slett får oss i godt humør! :!: Eksempelsanger som (kan) få meg i godt humør: U2 - Beautiful Day Smash Mouth - All Star Racer - Bønda fra nord EM 2000 Blink 182 - All The Small Things Prima Vera - Å Fjerne Brukne Ribben Shrek Soundtrack - I'm A Believer Odd Nordstoga - Kveldssong For Deg Og Meg ;D Bananaphone Monty Python - Always Look On The Bright Side Of Life
Acrid Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Devin Townsend - Namaste Hører på den nå og gliser fra øre til øre
Den Polse Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Egil Hederberg - Kino sangen BJ Thomas - Raindrops keep falling on my head Ren and stimpy - The happy happy joy joy song Eels - Novacaine for the soul (ikke spør meg hvorfor)
Dorian Gray Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Sjekk ut Steven Lynch, med sanger som Kill a Kitten og If I were gay... Eller Adam Sandler sine jule- og chanukkasanger.
Khalifen Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 (endret) Luksus Leverpostei - Plastisk kirurgi Elsker den låta. Edit: kom på navnet. Endret 26. november 2004 av king_of_kong
A_N_K Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Sanger som får meg til å glise ja .. det skal ikke så mye til Mercury Rev - Downs Are Feminine Balloons The Flaming Lips - Turn It On (spesielt video) The Flaming Lips - Be My Head The Flaming Lips - Divine Hammer (egentlig Breeders) The Flaming Lips - Christmas at the Zoo Daniel Johnston - Like a Monkey in the Zoo Kazumi Nikaidoh - Pulsation (skjønner ikke et ord, men får så være) Squarepusher - Journey to Reedham (7 Am Mix) Stereolab - Lo Boob Oscillator Stereolab - Emperor Tomato Ketchup
cheese doodles Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 (endret) Det meste av Gorgoroth. "Endre" litt på d siste der da... Gorgoroth hehe EDIT: det er jo diverse Otto Jespersen opptak som virkelig får en til å skratte! Endret 26. november 2004 av sleif
TLZ Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 lumsk - i lytinne två Enda en folkemetal sang ja... Folkemetal er en veldig gla sjanger
Dragon Hunter Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Alice Cooper - Schools out. Blir i godt humør hver gang jeg hører denne sangen.
Whiteshit Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Odd Nordstoga - Kveldssong. Haddaway - what is love (ingen kan la være å le av dette) Opeth - Deliverence (gla over at folk kan lage slike _feite, feite_ riff:) ) Pain of Salvation - Rope Ends (artig låt)
simeik Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Bare egil band - Arne Bare egil band - Tagging De er geniale!! :!:
Ordinær Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Galaxy song med Monthy Python Penis song med Monty Python
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå