Gå til innhold

steam offline og samtidig spille HL2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har fått meg HL2 og registrerte meg når jeg var på LAN. Men når jeg kom hjem fikk eg ikke til å starte HL2. Fikk bare beskjed om at det var umulig å koble til Steam osv. (Har sånn dritt bredbånd fra et privat selskap som stenger portene :thumbdown: )

Men har hørt at det skal være mulig å spille HL2 i offline mode, men hvordan setter jeg den i det. (hvis det i det hele tatt er mulig)

Litt kjipt å kjøpe et spill som du ikke får spille..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Hadde samme problemet jeg og, jobbkobling som ikke lot meg koble til IP'er osv.

Laget derfor en ny kobling.

Du kan f.eks ta med maskinen til en venn elns, mens du er på internett og steam, quiter du steam mens du er på internett, høyreklikk steamikon > exit.

Da, når du ikke er på internett, skal det gå i offline-mode!

Mr. MadCow :thumbup:

Skrevet

Finnes det ikke en crack som fjerner dette idiotiet fra valve? Ta med maskinen til en venn... det får da være grenser for hva man må gjøre for å få spillt et lovlig anskaffet spill.

Skrevet

Jeg sitter på ISDN, så offline mod og jeg er gode venner :p

Koble fra internett (ved bredbånd deaktiver nettverks tilkoblingen). Sørg for at HL2 er "ready to play" i properties.

Start steam, steam skal nå (vis der ikke er internett) kommet frem med at det ikke finnes internett tilgang, du kan velge mellom reconection eller offline mode, velg sef offline mode. Steam starter (skal i alle fall) og du ser HL2 og CS:source blant dine spill (flere vis du har).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...