Gå til innhold

Bruker opera, bør jeg bytte til firefox?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg bare håper folk skjønner at firefox IKKE er det samme som netscape. Virker som dette er et typisk anti-firefox argument

Hvorfor hadde det vært negativt om Firefox var det samme som Netscape? :hmm:

Det må du nesten spørre de som bruke dette som argument om.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For eksempel så har jeg valgt å kjøre firefox så lett som mulig. Jeg har fjernet alt bortsett fra menyen og adresselinjen. ... På grunn av mitt behov til nettleseren MÅ jeg bruke firefox. Opera blir for tungt, med alt for mye jeg ikke trenger.

Synes du det mangler en funksjon i default install? Da er det bare å laste ned en extention. Synes du browsern er stygg default? Da er det bare å laste ned en ny theme. Du bruker bare det du trenger, og det gir deg en LETT og lite ressurskrevende nettleser som gjør AKKURAT det du vil. Jeg kan summere det hele til følgende: Med opera har du en browser som gjør alt. Med firefox har du total kontroll.

Bare for å kommentere noe av det du nevnte.

Med opera kan du også modifisere alt hva du ønsker. Jeg har f.eks kun adresselinjen oppe, det gir masse vindusplass til selve siden.

Skins kan du laste ned hvis du ikke liker det som er default.

For den som nevnte gmail: I neste versjon (7.6x) fungerer det utmerket. Bare prøv en av betaversjonene som er ute nå. :thumbup:

Skrevet (endret)
Jeg bare håper folk skjønner at firefox IKKE er det samme som netscape. Virker som dette er et typisk anti-firefox argument

Hvorfor hadde det vært negativt om Firefox var det samme som Netscape? :hmm:

For øvrig er søkefunksjonen (Ctrl + F) grunn god nok til å velge Firefox. Den er meget bra.

Nok en ting som er Opera også, og i mine øyne på en bedre måte.

Dere kan jo se selv, det er Opera 7.6 Preview 3.

Er også kommet en snaksen nedfelt boks når man skriver i url felt... kans

selvsagt slås av...

post-26-1101476691_thumb.jpg

Endret av kvikks
Skrevet

jeg for min del brukte opera en stund, men var ikke helt fornøyd.

Blandt annet speeden syntes jeg ikke var god nok.. spesielt her på hw.no..

jeg byttet til firefox og er storfornøyd. Syntes speeden er bedre og har lastet ned en god del gode extensions. Men finner ikkke dne der linker åpnes i ny tab.. Noen som har en link til nedlasting??

Skrevet
Jeg bruker både FF og Opera, fordi Opera ikke klarer å åpne gmail :(

Er ofte jeg kommer til sider der Oprea ikke fungerer og da er det veldig greit å kunne switche til FF siden jeg har avinstallert IE.

hmm, opera har ikke noen problemer med gmail lenger.

gmail har lanser pop for en stund siden, bare aktiviser det i gmail

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...