Gå til innhold

Din favoritt hovedkort produsent?


NothgaliC

Hvem er din favoritt Hovedkortprodusent ?  

120 stemmer

  1. 1. Hvem er din favoritt Hovedkortprodusent ?

    • Abit
      34
    • Asus
      37
    • MSI
      21
    • Epox
      8
    • DFI
      6
    • ASRock
      0
    • Gigabyte
      6
    • Tyan
      1
    • Iwill
      2
    • Intel
      2
    • Andre
      3


Anbefalte innlegg

Hva er din favoritt HK produsent?

 

Selv er det Abit. Og åssen setter jeg opp en poll?

 

*Poll lagt til*

Dette er ingen telletråd. Dersom det skrives innlegg i denne tråden må valget begrunnes. Ettords innlegg med navn på hovedkortprodusetn vil bli slettet*

 

el-asso

Endret av el-asso
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ASUS er sjefen hos meg! :)

 

HAr MSI her i denne PC'en nå, fikk det utrolilg billig av en kompis når mitt kjære ASUS P4B533-E Deluxe tok repern etter lang tro tjeneste. Slikt skjer, men har ASUS mitt hjerte nær enda. MSI kortet er jeg ikke helt glad i, funker, men får ikke feelingen liksom.

Lenke til kommentar
Spille egentlig ikke så mye hva som står på kortet bare man kommer overens med BIOS... Alså... jeg liker best BIOS i ABIT. Asus syns jeg er mer plyndrete :D

BIOS'en på Asus sine Intel-baserte hovedkort er veldig bra, i og med at man kan sette opp booting-referanser direkte til disker som styres av f.eks. SCSI-kontrollere. Min favoritt er helt klart Asus. Har nå et Asus P4C800-E Deluxe som jeg er veldig fornøyd med. Men Asus lager også gode hk for AMD-plattformen. Sitter også på et Asus A7N8X-E Deluxe som jeg også er ganske fornøyd med. Og Asus er også de første ifølge nVIDIA til å gi ut et SLI-hovedkort, og som har gjort det ganske bra ifølge tester som har kommet ut (ref. A8N-SLI Deluxe).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...