Gå til innhold

Din favoritt hovedkort produsent?


NothgaliC

Hvem er din favoritt Hovedkortprodusent ?  

120 stemmer

  1. 1. Hvem er din favoritt Hovedkortprodusent ?

    • Abit
      34
    • Asus
      37
    • MSI
      21
    • Epox
      8
    • DFI
      6
    • ASRock
      0
    • Gigabyte
      6
    • Tyan
      1
    • Iwill
      2
    • Intel
      2
    • Andre
      3


Anbefalte innlegg

Hvis vi skulle ha en egen tråd hvor vi hadde satt op polls ville det ha blitt mange "tull" polls :whistle:

Men det er jo en tanke :thumbup:

 

Edit: Min favoritt hk produsent er foresten Asus :thumbup:

Hva er galt med "tullepolls"? Kan bli gøy det og. :!: Men seriøst, jeg tror det ville blitt flest seriøse polls, og en tråd eller 2 er da ikke for mye å be om? Er mange forum som benytter seg av poll-funskjon for brukere. Et must! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har testet både asus og abit..

Abit har jeg bannlyst etter at ic7 max3 kortet tok kvelden, slet noe så jævlig med å få bilde på skjermen.. og som kjent er det jo ikke noen form for system diagnose på det kortet. Jeg prøvde forskjellige skjermkort, minnebrikker, testet cpu OK.. hadde jeg hatt diagnose, så hadde jeg visst at CPU ikke hadde kontakt på socketen. Den er nemmlig ødelagt..

Så, fra nå av tester jeg ASUS. Har nå A7n8x Deluxe, som jeg er strålende fornøyd med :)

Lenke til kommentar

Jeg må si MSI.

Hvorfor? Fordi de lager kort som menigmann har råd til, med en del extra finesser.

Appelerer til entusiastene i data markede samtidig med de helt ordinære.

Har et stor utvalg, mp3 spillere, skjermkort, hk, CD\DVD osv.

Hvis du har bare MSI produkter i systemet ditt, vil et eget program sjekke å oppdatere alle disse over nett. Meget brukervennlig, spør du meg.

Synes også de er innovative...MSI var først med en egen overklokkings chip.

Har prøvd både Abit, Asus og Gigabyte.

 

Men jeg må også si da, at det er ikke så stor forskjell på HK av samme chipset type, så da blir det de små tingene som betyr noe... :cool:

Lenke til kommentar
:love: ASUS/ASrock :love: synes jeg er best, hadde abit før, men det førte til at hele maskina blei ustabil, bytta til ASUS og hadde akkurat dem samme komponentene, samma minne, harddisk, grafikkort o.s.v og da funket det fett. Siden den gang har jeg alltid hatt ASUS. Jeg kommer værtfall aldri til å kjøpe Abit igjen. :w00t:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...