Gå til innhold

Nye Legend of Zelda-screenshots!


Bagge

Anbefalte innlegg

Nå er ikke Zelda spillene en komeie heller da. Jeg syns det er bra de går tilbake til "realistisk" grafikk. Ikke fordi jeg misslikte WW, men forandring fryder, slik er jeg bare.

Håper også at det nye Zelda-spillet blir vanskeligere, WW var alt for lett. De eneste gangene jeg sto fast i WW var når jeg trodde at svaret til å komme videre var mye mer komplisert enn å f.eks. ta fram bladet og sveve over hinderet.

WW serverte oss sukkertøy-Zelda, mens det nye skal (forhåpentligvis) vise oss den mer dramatiske og mørke atmosfæren Zelda-serien har å by på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til dere som sier dere skal kjøpe gamecube når nye zelda kommer, så er det jo bare å kjøpe den i dag + wind waker for en spillopplevelse utenom det vanlige! Det er ingenting å vente på. Og så blir det neste zelda spillet som en bonus. WW er det beste spillet jeg har spilt noengang, og kan ikke tenke meg at det neste zelda skal kunne overgå WW. Forhåpentligvis blir det like godt. Synd de forlot cel-shadingen, menmen.... realisme er no dritt. Bare se på incredibles kontra Polar Express så skjønner dere hva jeg mener.

jepp, windwaker er et knallbra spill. jeg synes ikke det er så synd at de forlot cel- shadingen, fordi om det var koselig med et litt annerledes zelda spill. selv ville jeg ikke sagt at dn grafikken som kommer på neste zelda er akkurat realistisk

Lenke til kommentar

(Går ut i fra at levilord mener at incredibles bruker cel-shading og polar ikke)

 

Polar Express hadde jo ikke fått den dunkle julestemningen og mystikken over seg hvis det de hadde brukt cel-shading i den filmen. Polar Express er mer en eventyrfilm mens the incredibles er en gjennomført komedie.. Hadde polar express vært en komedie så kanskje.

 

Zelda kommer til å bli bra uansett form :)

Lenke til kommentar
(Går ut i fra at levilord mener at incredibles bruker cel-shading og polar ikke)

 

Polar Express hadde jo ikke fått den dunkle julestemningen og mystikken over seg hvis det de hadde brukt cel-shading i den filmen. Polar Express er mer en eventyrfilm mens the incredibles er en gjennomført komedie.. Hadde polar express vært en komedie så kanskje.

 

Zelda kommer til å bli bra uansett form :)

hva? jeg sa jo ingenting om de to filmene...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

helt enig med begge.

tror jeg setter opp en liste om hva jeg ønsker i nye zelda:

 

- et spill med 80-100 spilltimer (som OOT)

- en god story som man ikke blir lei av (alle zelda spill har hatt en flott story, så det forventer jeg)

- mye humor og folk å snakke med, vil ikke bare ha dyster stemning.

- at shigsy er selvstendig, og ikke lager en lookalike av noen film. den delen av videoen der man ser fiender kommer ridene blir bare altfor ringenes herre-inspirert. jeg vil ha noe særegent, uten make.

- mye sidequests, og templer, byen som holder deg gående lenge etter at du har rundet spillet.

Lenke til kommentar

Dette spillet kommer nok til å knuse alle rekorder.. Jeg mener, da Wind Waker kom ut begynte masse idioter å whine om at "å nei, cellshade var sååå stygt, usjamei"

Skulle gjerne gitt dem en blykule rett i tinningen for å si det mildt!

 

Windwaker er jo noe av det bedre som er utgitt.. Og da mener jeg ikke bare GC.

 

Gleder meg fantastisk til dette nye zeldaspillet, og trur det var sjakktrekk av nintendo å satse på litt mer "moden" grafikk, ikke fordi WW trengte det , men fordi de vil selge mer pga whinere som ikke likte WW grafikken!

 

<3 Nintendo!

Lenke til kommentar
helt enig med deg der. man må bare innse at det kanskje aldri kommer maken til spill igjen. Og hvis nintendo skal klare å gjenskape dette, må de helst gjøre det nå. det er ikke sikkert det blir sjangse igjen på revolution

Aldri si aldri...

man skal aldri si aldri, nei... men det krever hardt og solid arbeid fra nintendos side å skape et så kvalitetfylt spill. dette har sjangsen til å overgå OOT, og nintendo bør ta den

Lenke til kommentar

Jeg personlig kommer ikke til å spå i fremtiden. Dette er nemlig ikke helt mitt felt. Jeg tror vi har et meget bra spill i vente. Om det blir like bra som Zelda: OOT gjenstår å se. Det kan nok bli vanskelig å gjenskape et så bra spill, men som alle vet, nintendo legger vekt på gameplayet så hvis de virkelig gjør en god jobb så kan det jo muligens gå? Uansett kommer dette til å bli et "må ha" spill som jeg kommer til å kose meg gløgg ihjel med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...