Aykon Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Har ikke fått prøvd det enda. Men har hørt at spillet ikke er så bra. Stemmer det ?
SkyMarshall Arts Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Jeg synes CS er overlegent i forhold til "gamle" CS 1.6. Mest på grunn av grafikken og fysikkmotoren til Source. Jeg kan egentlig ikke finne en eneste negativ side med det, og det er tonnevis mye bedre enn f.eks 1.6. Så skal du spille Counterstrike, så spiller du CS:Source og ikke noe annet. Men, de som klager på CS:Source er visst dissa pro-gamerene som har sitti og hylt og skriki på 1337-språket sitt og grodd så fast at det ikke er mulig. De mener spillet er helt ødelagt, og de greier ikke få tilbake den gamle feelingen, og mener at det blir for mye på en gang med bra grafikk og fysikk. Ikke spør meg hvorfor, men sånn er det. Men for oss NORMALE gamere som ikke tar frem håndkle og matolje når det foretas et head-shot, så er CS:Source genialt mye bedre. Men likte du ikke gamle CS, så er det ikke noe nytt bortsett fra grafikk og fysikk. Men jeg syntes nå CS er moro en gang iblandt, og jeg digger denne oppussinga her. Det var på tide det ble noen forandringer for og si det sånn... CS:Source
GoldlaXiE Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Jeg synes CS er overlegent i forhold til "gamle" CS 1.6. Mest på grunn av grafikken og fysikkmotoren til Source. Jeg kan egentlig ikke finne en eneste negativ side med det, og det er tonnevis mye bedre enn f.eks 1.6. Så skal du spille Counterstrike, så spiller du CS:Source og ikke noe annet. Men, de som klager på CS:Source er visst dissa pro-gamerene som har sitti og hylt og skriki på 1337-språket sitt og grodd så fast at det ikke er mulig. De mener spillet er helt ødelagt, og de greier ikke få tilbake den gamle feelingen, og mener at det blir for mye på en gang med bra grafikk og fysikk. Ikke spør meg hvorfor, men sånn er det. Men for oss NORMALE gamere som ikke tar frem håndkle og matolje når det foretas et head-shot, så er CS:Source genialt mye bedre. Men likte du ikke gamle CS, så er det ikke noe nytt bortsett fra grafikk og fysikk. Men jeg syntes nå CS er moro en gang iblandt, og jeg digger denne oppussinga her. Det var på tide det ble noen forandringer for og si det sånn... CS:Source Han forklarte det bra for meg.. eg meinar det samme..
Hr. Jenssen Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 (endret) Feilpostet topic. On topic igjen: Noe jeg synes er negativt med css, er det at om du går mot ei tønne eller et annet objekt som det går an å bevege på, ved å skyte, vil du "sprette" tilbake når du rører den. Ellers er css mye bedre enn det gamle... Våpnene i css har dessuten et meget realistisk rekyl. Granatene's skadefelt er også skjerpet, og gjort mye mer realistisk EDIT: Jeg er en av de såkalte hardcore cs-spillerne, likevel synes jeg css er bedre. Det er jo sikkert negativt med css at det krever så "mye" hardware for de skikkelige cs spillerne som har Win98 PC'er, og spiller cs på 640x320 eller hva det nå er.... Det er bra at css kom nå, fordi cs er på vei til å bli et spill som spilles av 90% fjortisser og folk som aldri kommer til å få seg en kjæreste. (ta det med ei klype salt ) Endret 23. november 2004 av MeTa][iC
Flexi Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 (endret) [iC,23/11/2004 : 08:18] Våpnene i css har dessuten et meget realistisk rekyl. åssen vet du at de har realistisk rekyl??? Endret 23. november 2004 av Flexi
knutby Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 [iC,23/11/2004 : 08:18] Våpnene i css har dessuten et meget realistisk rekyl. åssen vet du at de har realistisk rekyl??? Testa våpnene in real life?? ikke umulig det..
Flexi Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 tror ikke han har testa alle våpnene.... men det kan jo hende
Passasjer Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Jeg synes CS er overlegent i forhold til "gamle" CS 1.6. Mest på grunn av grafikken og fysikkmotoren til Source. Jeg kan egentlig ikke finne en eneste negativ side med det, og det er tonnevis mye bedre enn f.eks 1.6. Så skal du spille Counterstrike, så spiller du CS:Source og ikke noe annet. Men, de som klager på CS:Source er visst dissa pro-gamerene som har sitti og hylt og skriki på 1337-språket sitt og grodd så fast at det ikke er mulig. De mener spillet er helt ødelagt, og de greier ikke få tilbake den gamle feelingen, og mener at det blir for mye på en gang med bra grafikk og fysikk. Ikke spør meg hvorfor, men sånn er det. Men for oss NORMALE gamere som ikke tar frem håndkle og matolje når det foretas et head-shot, så er CS:Source genialt mye bedre. Men likte du ikke gamle CS, så er det ikke noe nytt bortsett fra grafikk og fysikk. Men jeg syntes nå CS er moro en gang iblandt, og jeg digger denne oppussinga her. Det var på tide det ble noen forandringer for og si det sånn... CS:Source Bra innlegg! Lo faktisk høyt! Har en kamerat som er slik, han syns jo CSS er bra, men på en annen side er det helt feil
Passasjer Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 [iC,23/11/2004 : 08:18] Våpnene i css har dessuten et meget realistisk rekyl. åssen vet du at de har realistisk rekyl??? Alle våpna på 1.6 føltes som å skyte med luftgevær/luftpistol.
Dʋgɢtung Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Har en kamerat som er slik, han syns jo CSS er bra, men på en annen side er det helt feil Er det feil at CS:S er bedre enn CS? Hvordan kan en mening være feil? Er forøvrig veldig enig med SkyMarshall.
Potetfar Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Ikke spør meg hvorfor, men sånn er det. Men for oss NORMALE gamere som ikke tar frem håndkle og matolje når det foretas et head-shot, så er CS:Source genialt mye bedre. Kall meg gjerne dum, men hva mente du med håndkle og motorolje? Og eneste grunnen til at jeg fortsatt spiller 1.6, er at den har så mye fps (se specs). Og det er også en litt annen feeling. Så ja, CS:Source er bra.
Hr. Jenssen Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 (endret) tror ikke han har testa alle våpnene.... men det kan jo hende Har skutt med en Glock, røfis, vel å merke... Anyways, vet en del om våpen (har faktisk hatt skole prosjekt om våpen ) Men om du ikke tror meg, kan jo en eller annen her på forumet (som har vært i forsvaret) få lov til å svare på om rekylet er bra eller ikke. Lydene på HL2 er også meget realistiske. EDIT: Kall meg gjerne dum, men hva mente du med håndkle og motorolje? Han mente at de såkalte "pro-cs-spillerne" begynner å.....ehm...kose med...ja... hver gang de får inn et skikkelig godt hs BTW: Nei, jeg er ingen "pro-cs-spiller".... Endret 23. november 2004 av MeTa][iC
Flexi Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 [iC' date=23/11/2004 : 18:01] tror ikke han har testa alle våpnene.... men det kan jo hende Har skutt med en Glock, røfis, vel å merke... Anyways, vet en del om våpen (har faktisk hatt skole prosjekt om våpen ) Men om du ikke tror meg, kan jo en eller annen her på forumet (som har vært i forsvaret) få lov til å svare på om rekylet er bra eller ikke. Lydene på HL2 er også meget realistiske. bare lurte....
MrLee Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 (endret) rødfis er ikke i nærheten av ett normalt skudd ang. rekyl å regne, iallefall ikke uten skikkelig rekylforsterker... men at rekyl animasjonen på våpenet er "riktig" eller galt er jo strengt tatt bare en kosmetisk ting da...(med mindre du mener skuddgrupper og slikt...da kan iallefall jeg si at AK47 er 10X mer nøyaktig enn den burde være i CS:S) forøvrig enig med skymarshall.. CS:S er CS bare mer gøy pga fysikk og grafikk (dette fra en non-pro gamer's synspunkt.) Flashbang granaten er sinnsyk i CS:S...brukte dem aldri før, ettersom man egentlig bare kunne snu seg inn mot en vegg for å ungå flash i 1.6...ikke mulig i CS:S Endret 23. november 2004 av MrLee
SkyMarshall Arts Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 (endret) Ikke spør meg hvorfor, men sånn er det. Men for oss NORMALE gamere som ikke tar frem håndkle og matolje når det foretas et head-shot, så er CS:Source genialt mye bedre. Kall meg gjerne dum, men hva mente du med håndkle og motorolje? Og eneste grunnen til at jeg fortsatt spiller 1.6, er at den har så mye fps (se specs). Og det er også en litt annen feeling. Så ja, CS:Source er bra. HAheahea Nei, men det jeg mente (for å si det pent) at enkelte CS-spillere tar dette spillet og dens hendelser litt høytidelig. Og en gang for lenge siden leste jeg om enkelte pubertale spillere som ble seksuelt opphissa av og foreta et såkalt "headshott", og da måtte det visst et lite "wank" til for og lette på trykket. Deilig og tenke på når du sitter som spectator etter å ha blitt skutt, at motparten sitter og sliter skinn på grunn av det!? Edit: Så "MATolje (for glid ... lol omfg) og håndkle (til søl ... rofl) Endret 25. november 2004 av SkyMarshall
Dipso Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 (endret) Vell jeg likte ikke gamle CS, men storkoser meg med CS:S Det er noe magisk med å lempe en granat inn en dør for så å se offerets livløse kropp komme flyvende ut vinduet.. Mange hevder at ting er drastisk endring, men faktisk skriver de fleste sites som har testa ut dette med faktiske midler (skrevet mod's for å få statistikk om våpenspread osv) at endringene er minimale, og bare ørsmå balanse tweaks, så det meste av kritikken må vell kunne puttes under labelen placebo. Den enste endringa de fant var vell at crosshair ikke trak seg sammen like fort som før... men siden jeg ikke spilte det før så har jeg ikke noen vaner i de baner (sorry for rim) Endret 25. november 2004 av Dipso
Roskov Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Jeg klager ikke men de kunne kanskje tatt seg bryet å laget våpenmodeller for høyre hånd også, skyter selv venstre så det plager meg ikke så mye. ellers er mapdesign litt trist og gammel siden det bare er map som er porta fra vanlig CS, kan jo alltids håpe de tar noen HL2 maps og lager CS:S maps av dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå