The Stig Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Skrevet 10. januar 2005 Men hvis det er slik med "OF" at Sheppard føres ut for å gleme "The Black Messa incident"... Glemte de (faren til Alyx, glemt hva heter), og Dr. Kleiner?
TCi Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Men hvis det er slik med "OF" at Sheppard føres ut for å gleme "The Black Messa incident"... Glemte de (faren til Alyx, glemt hva heter), og Dr. Kleiner? Sheppard ble "fjernet", slik at han ikke skulle blande seg i hva G-man planlegger for Gordon Freeman. Om jeg husker riktig så teleporterte de seg ut. Var det i Blue Shift? Så lenge siden jeg gikk igjennom det. PS: Faren til Alyx Vance heter Eli Vance. Vil ha Team Fortress 2 før HL3, og det skal jeg også få hvis jeg forstår Gabe rett. Det får vi nok..
oddis89 Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 like mye morro som i HL/HL2 + litt lengde. like lett på det letteste og like vanskelig på det vansligste. fler kjøretøy men mindre kjøring med hvert. få bort steam d****t.. det var vel det meste åja prøve å lage en spennende fortsetelse som kan lede inn i HL4. (uten at det lixom blir som FarCry. bare et action drama, uten noen story )
Bear^ Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 få bort steam d****t.. det var vel det meste åja prøve å lage en spennende fortsetelse som kan lede inn i HL4. (uten at det lixom blir som FarCry. bare et action drama, uten noen story ) Ned med Steam ja, hadde vært kjempebra, men, kommer ikke til å skje før den dagen Valve går totalt konken, noe jeg håper aldri skjer Når det kommer til storyen, tror ikke du skal være engstelig, tror nok både Gabe og Ladilaw kommer til å klare å lage en story til Half-Life 3 og kanskje Half-Life 4, som får det til å gå kaldt nedover ryggen. Jeg for min del dør etter svar, svar på det millioner med spørsmål jeg sitter igjen med etter en "tortur" runde med Half-Life 2 i den forstand at hjernen min jobber totalt overtid for å føre storyen sammen, noe den ikke helt klarer siden det mangler en stor klump med viktig informasjon
mobilfreek Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 hvis hl2 skal komme med fotogenisk graffik må den jo komme på xbox 2. for ingen pcer er så bra enda da må man jo faen meg vente 6 år minst!
Darky Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 (endret) Som alle andre sier håper jeg den viderefører Halflife ånden med de karkateristiske elementene det innebærer. Forbedringer : - Spillet kan bli 25-30% lengre, og ha Very Hard vanskelighets grad også. - Oppussing av grafikk motoren. Rå grafikk har alltid vært et varemerke til HL. 1 ern var sinnsykt bra når den kom, og HL2 var likeså nå når den kom. - Større kart med muligheter for mer oppdagelsesferder. Som gir gevinst i en eller annen form. Noe å se på, noeå prøve noen å møte. - mer Fin pussing av våpen og lyder - Fin pussing av source motor. mer collide detection, hus, vegget og tak i mye større grad kan ødelegges. Ikke bare noen få planker her og der. -Enda mer humor... var ikke like mye i Hl2 som i HL1... savnet et par klassikere... -Litt mer bakgrunns info rundt storyen til 3ern... så man vet... delvis hva som skjer og skal skje... Vri : halflife er mer eller mindre lineært, og man beveger seg fremover. Kanskje ha 1-3 områder som man utfører flere "oppgaver i". Altså man beveger seg ikke til nytt terreng hele tiden, men er et sted en stund. Også beveger man seg fremover som vanlig en god stund, også er man lenge et sted. litt vanskelig å forklare. Ikke bare sånn gå fremover og ikke snu deg tilbake holding. Og jada, du kommer tilbake til byen også i HL2. men mer sånt, og ikke bare tilbake langt uti spillet. Legg til sniper Muligheten til å fly. Kasnkej litt mer gta3/4 ved at man må bevege seg over større områder med kjøretøy for så å dra tilbake og så til et annet sted igjen... noe sånt... Men ikke for mye heller, fordi mister man halflife ånden. OG JA, TEAM FORTRESS SOURCE... også tilleggspakker som handler om andre sider av HALFLIFE2 med storyer som krysser orginalen(2) og viser nye sider av konflinkten.. eller hendelser man opplevde i orginalen(hl2). OG ja, at det ikke tar ørten år før den kommer. Endret 13. januar 2005 av Darky
TCi Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 ^ Half Life 3 vil mest sannsynlig ikke komme med et kart som du kan ta me deg. HL2 hadde flere kart som du kunne studere på vegger. Det er nok. Source støtter alleredet ødeleggelse av miljøet, det er bare ikke lagt til fullstendig (det vil komme i Team Fortress 2 i litt større grad). HL3 vil vel bli omtrent like linært som HL2 da Valve har en historie å fortelle. På grunn av historiens kompleksitet så er det nødvendig å la spilleren til å se hva de ønsker at han skal se. Du må i tillegg være oppmerksom da det ligger utallige små detaljer rundt omkring i spillet, som du da ikke får med deg om du leker Rambo. Jeg har alleredet fortalt hva jeg vil ha. Det jeg savner er bosskamper, mot større fiender fra The Combine verdenen. Da The Combine strekker seg rundt omkring i universet så er det mange motstandere å ta av. Vi fikk da et lite innblikk i hvordan The Combine verdenen er i HL2. hvis hl2 skal komme med fotogenisk graffik må den jo komme på xbox 2. for ingen pcer er så bra enda da må man jo faen meg vente 6 år minst! HL3 vil komme i løpet av en hamsters levetid som Gabe Newel nevnte. Altså en 2-3 år. De trenger ikke skrive en ny motor, men bare modifisere Source. Så 6år blir det ikke. Det har Gabe tydelig sagt fra om.
Newt32 Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Håper på en bedre slutt. Og kanskje noen bosser her og der. Så ønsker jeg at det kunne vært litt lengere.
Tobe__ Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Kanskje ha 1-3 områder som man utfører flere "oppgaver i". Altså man beveger seg ikke til nytt terreng hele tiden, men er et sted en stund. Også beveger man seg fremover som vanlig en god stund, også er man lenge et sted. litt vanskelig å forklare. Jeg skjønner hva du mener og jeg er helt enig. Husker feks. i Half-Life 1, like før Power Up! kapittelet (tror jeg, var det kapittelet før der man er å kjører den vogna i en god stund) Der måtte man skaffe strøm til toglinja for å få den til å virke + at det var en sånn blå alien (den som er ganske stor og man kun møter en 2 - 3 gang i spillet) som stod i veien for deg på en av plassene du måtte aktivere strømmen. Den plassen er ett perfekt eksempel på hva du mener. Savnet det i Half-Life 2, man beveget seg fra område til område litt for fort. Men men.. Vi får se hva de får til i Half-Life 3
Litejk Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 -mer scener mellom Freeman og andre helter og gjerne noen ord fra Freeman selv. Fyren sier jo ikke en dritt til noen. Virker veldig unaturlig i et slikt spill! Er du gal?!! Freeman skal ALDRI snakke, det ville ha ødelagt alt. Han er den stille ridderen, han er det DU gjør han til og dette er viktig. DU er freeman, det er det som er cluet. Og resten av kommentarene dine.... det er jo ikke half life lenger det du snakker om. Nightvision goggles og whatnot, andre spill gjør det og det funker der, men det er ikke sånn half life er.... det du sier er at for half life 3 vil jeg ha... farcry 2 ...... Det er faktisk ganske inngripende gameplay endringer du snakker om her, og da tror jeg en rekke av half life fansen blir sinna. Denne tråden handla ikke om farcry ok... så er jeg litt fanatisk. ja det er helt rett, jeg levde meg ganske inn i spelet, så når folk sa noe til meg nikket jeg
TCi Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 jeg levde meg ganske inn i spelet, så når folk sa noe til meg nikket jeg Hehe.. samme her. Smilte og lo en rekke ganger.
Enceladus Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 jeg levde meg ganske inn i spelet, så når folk sa noe til meg nikket jeg Hehe.. samme her. Smilte og lo en rekke ganger. Jah, ikke sant. Du ble liksom trekt inn i spillet. Håper 3ern kan bidra med noe av det samme
mhokland Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Det er begrenset hvor lenge de kan holde HL historien interesang, tror og håper det stopper med HL3, eller 4, ingen flere. Savner flere fiender i HL2, synes det var tynnere med fiender i HL2 enn i HL, samt at våpen valget var heller tynt i HL2 (bare 11 våpen). Så jeg vil ha: Oppklaring i mange nye (og gamle) spørsmål Flere fiender Flere våpen Som TCI sier, bosskamper som i HL Og så vil jeg gjerne se Alyx igjen, fan heller, fikk følelser for den dama, første "dataspill" berte jeg har blitt glad i, må nå sitte i uvisheten frem til neste spill med henne Med the sakt, hvem tipper at det komer et spin off spill med henne som hovedperson.. ala Blue Shift med Barney?
Sigurd2 Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Dersom vi venter lenge nok på nr 3, blir nok grafikken slik : tull.no
Campari Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Dersom vi venter lenge nok på nr 3, blir nok grafikken slik : tull.no De bildene der har vi allerede en tragisk tråd om...
thomassit0 Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 http://www.gameroobie.com/index.php?type=nyhet&id=1837 sjekk ut a exp pack til HL2 og mulig HL3
TCi Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 http://www.gameroobie.com/index.php?type=nyhet&id=1837 sjekk ut a exp pack til HL2 og mulig HL3 Dessverre gamle nyheter
Arne_F Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Synes at HL3 bør være litt mer likt HL (1). HL2 er kjempekult men ikke det spillet jeg forelska meg i.
robB Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 - Lengre varighet - Mer våpen - Mye vanskligere
Laughing Madcap Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Hvorfor kart i HL2 spillet går jo bare en vei! Det eneste de manglet i HL2 var lengde på spillet, synes Barney bare kom og forsvann på engang. Håper at crowbaren som ble etset i stykker, når gravity gun blir oppgradert kommer tilbake. HL2 er best
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå