Gå til innhold

6630 leveringen er stoppet av telenor!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nå har jeg sjekke litt rundt...sitter med innkjøp av mobiler og er lovet den rundt den 1/12 som det alltid er sagt...det er kun de låste telefonene til telenor som kanskje blir forsinket da de har litt trøbbel med sofware osv...men resten av verden kan få kjøpt den ulåst i neste uke som planlagt...problemet er ofte at nettbutikker setter optimistiske datoer for å få salg...derfof tror man at den kommer før den egentlig dukker opp hos grosister....

Lenke til kommentar

Ok, fikk litt informasjon om 6630 og UMTS nå

 

2 software feil som er funnet i telefonene gjør at disse ikke blir sendt ut før dette er fikset, oppdatering kommer fra Nokia en av de nærmeste dagene.

 

Lansering vil ikke bli gjort før nettet fungere optimalt mot sentrale norsk tjenester (NRK/TV2 etc. og videokonferanse).

 

Lansering av nett, telefon og prisstruktur 1. Desember

 

Slik jeg har forstått det vil pris strukturen på maks 5 kr dagen fortsette samt at det høyst sansynlig kommer en gratis periode!!

 

Se på denne informasjonen som et rykte foreløpig, men den er nok ikke veldig langt fra sannheten!

Lenke til kommentar

blir det dyrere å bruke GPRS ?

 

jeg kobler sammen mobilen og en dell axim pda , som jeg bruker til messenger.

 

den ligger på lager den mobiler, hva ere dere snakker om når det gjelder softwarefeil?

 

5 person som sier den ligger på lager jeg har snakket med nå....telenor skal sbart gi grønt lys, da får vi den...til uka tenker jeg?!

Lenke til kommentar

Leste litt på mobile-review forum.

 

Der hadde visst flere av brukerne som hadde kjøpt seg 6630, problemer med at telefonen restartet flere ganger av seg selv særlig når dem skulle spille mp3 spiller.

Det er visst en bugs i software`en og at det først i januar skal komme en fiks.

 

Det er denne firmware versjonen det er problemer med: V 2.39.129

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...