Gå til innhold

6630 leveringen er stoppet av telenor!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gå tilbake | Svar | Svar Alle | Videresende | Slette | Flytt til BESTILLINGERSlettetDIVERSEMINE TINGPRIVATSendtspammail

 

Melding: 1 of 1 Utskiftsvennlig versjon

Fra: "Best-Buy As" <[email protected]> Lagre adresse

Til: <[email protected]>

CC:

Dato: Tue, 23 Nov 2004 13:11:14 +0100

Tittel: 6630

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

Hei,

 

Jeg har akkurat fått beskjed fra leverandør at nokia har leverings problemer med denne telefonen nå, så de har ikke klart og holde tiden som var oppgitt til leverandør i utgangspunktet, den ligger nå med en ubekreftet dato igjen L .

 

Hva ønsker du og gjøre?, vil du vente litt lenger eller skal vi be leverandør om og slette ordren?.

 

 

 

Mvh

Bård Pedersen

Best-Buy as

http://www.bestbuy.no

E-mail: post

@bestbuy.no

Tlf: 35 06 06 06

Fax: 35 06 06 05

Telefonen er betjent mandag-fredag kl.8.00-20.00

 

OBS!:

LA HISTORIKKEN I DENNE MAILEN VÆRE. TRYKK REPLY / SVAR NÅR DU SKAL SENDE MAIL I RETUR.

Lenke til kommentar
Nå har denne tlf blitt så forsinket at jeg nesten ser på den som utdatert

(Ble lansert Sep/Okt)

Selv om den ikke er det på en måte.

Er bombesikker på at i det den blir tilgjngelig her kommer Nokia/SE til å lansere nye tlf som kanskjer er mye bedre.

1. Utdatert? Det finnes ingen 3G-mobiler som kan måle seg med 6630 på det norske markedet.

 

2: Sep/Okt? Mobilen har alltid vært planlagt å komme i 4. kvartal. Det er altså oktober, november eller desember. At den da kommer i desember er ingen forsinkelse.

 

3: At nokia kommer til å lansere bedre mobiler snart har du nok helt rett i :)

Lenke til kommentar

hmmm...mye rare påstander her nå...men den kommer i neste uke...det er bekreftet fra min leverandør og de jeg får har ingenting med Telenor å gjøre...men det kan tenkes at telenor har en haug med låste de skal ha ut som vanlig, uansett...denne datoen 1/12 er bekreftet leveranse dato fra Nokia...så det er den leverandøren har og forholde seg til..

Lenke til kommentar

Er i den heldige situasjon at jeg har bindt meg 1 år (har 11 mnd igjen). Inntil da sitter jeg på gjerde og ser og nyter alle 3G-mobiler som måtte komme. Om 11 mnd tenker jeg at det forligger i brutal 3G-mobil og et særdeles godt 3G-abo.

 

Men det spørs om jeg klarer å vente så lenge..............hørte jeg videotelefoni.........

Lenke til kommentar

Vel det er vel å ta i å kalle denne en 3G telefon egentlig...ser ikke helt poenget med det ennå...den vil jo funke utmerket i GSM nettet og...så det er jo ikke noe prob å bruke den pr. idag, det er jo veldig få som vil/kan bruke 3G nettet når det kommer til å begynne med. Og en ting er sikkert med 3G...det blir dyrt...

Lenke til kommentar
Jeg sendte en mail til best-buy.com der jeg har bestilt min tlf.

jeg spurte om det var sant at telenor hadde stoppet den. og når de fikk den inn. da fikk jeg svaret:

Hei,

Det er ikke stoppet opp noe hos telenor, den har ikke kommet inn på lager hos

vår leverandør enda. Den er forventet og komme inn iløpet av neste uke står det

der nå.

så i følge denne mailen så har ikke telenor stoppet noe hos leverandør iallefall!

da håper jeg bare den kommer inn i neste uke! :D

Den er vel stoppet på vei inn til leverandøren som leverer til Best-buy/expert ? Siden de ikke hadde på lager ????

Det er nok leverandørene som vet mest her, ikke forhandlerene.

Lenke til kommentar

Telenor har lovet å lansere 3G nettet i Norge før jul og da begynner det å haste. digi.no kan nå avsløre deler av lanseringen, selv om lanseringsdatoen ikke er kjent.

 

For den internettbaserte mobilforhandleren 123tele har interessante nyheter på sine nettsider. 123tele tar i mot ordre på Nokia-mobilen og dermed Telenors UMTS-abonnement.

 

«Nokias nye Symbian-baserte 3G-telefon er rett rundt hjørnet - den skulle kommet mandag 22/11, men Telenor holder den igjen. De skal slippe den ut på markedet så fort de har lansert 3G-nettet kommersielt. Vi kommer tilbake med mer info så fort det er tilgjengelig. Legg inn din restordre i butikken nå!», skriver selskapet på sine nettsider.

 

digi.no tok kontakt med selskapet.

 

– Vi skal på et UMTS-seminar med Telenor på torsdag, da regner vi med å få vite når de skal åpne, forteller 123tele-sjef Frode Enger til digi.no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...