Gå til innhold

Er det noken Warez versjon ute av HL2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg bare lurer på om det er kommet ein som virker?

Personlig håper eg ikkje det er kommet, har ikkje fulgt med på slikt i det siste. (Har vore heime i isdn verden)

Sjølv har eg kjøpt det via steam og aktiverte det kl 09.15 og klokka 09.25 var det klart til speling, men da var eg på jobb :(

Er det 2 warez versjoner som er ute? og begge har feila! hehehe det gleder meg.

Det er sikkert ikkje få som prøver og cracke spelet heller no ute... og som sagt, håper dei ikkje klarer det.

Kjøp Half Life 2 i DAG, om du ikkje alt har gjort det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ihvertfall 3 versjoner ute. Alle er blitt "nuked". I tillegg er det 4-5 patcher ute. Så tror nok det skal la seg gjøre å spille hl2 uten å kjøpe det :(

Skrevet
er vel en fra valve som stenger steam accen til de som laster den ned :!: .

Og en fra noen andre, men det lages hele tia.

Dette er bare rykter og oppspinn.

Det er en del releaser ute, noen av dem nuked, andre broken. Men det finnes vell 2 releaser som funker.

Nå er det uansett ikke lenge til jeg får min CE, så jeg tror ikke jeg gidder å laste ned noen warezversion i mellomtida uansett ;)

Skrevet

Et spill som HL2 skal kjøpes, dem som ikke gjør det, kan gå til skammekrokken å si "jeg skulle kjøpt HL2 mens jeg hadde sjangsen" :p

Men seriøst et så bra spill som HL2 er verdt alle penga.

Men som andre har sakt her, så finnes det noen rippa versjoner av HL2 ute, men som sakt det ble nok vanskligere å rippe spillet for warez gruppene pågrunn av steam.

Gjest medlem-19530
Skrevet

jeg har orginal og cracka no steam v på pcen. så warez v funker som bare det

men man må kjøre en spesiell kommando hvis ikke bugger den

Skrevet

Grunnen til at spill som Toca 2 ikke har blitt rippa er fordi de store rippegruppene rett og slett ikke gidder. Hadde spill som HL2 brukt samme systemet hadde de satt inn alle krefter, og de hadde ikke gitt seg før de hadde klart det.

Det er rundt fem slike grupper som er store, og minst en av dem ville utvilsomt klart det.

Skrevet

yoohooo! 01.15 må skrives inn i histore boka mi... da runda eg hl2...

Hl2 har vore seig nøtt for dei og knekke... bra det ikkje kom ut før langseringa i allefall.

Skrevet

Hva med Soldner Wars da? Første versjonen ble cracka, men så vidt jeg vet har ingen klart å lage en crack som fungerer med de nye patchene?

Gjest Slettet+9018234
Skrevet (endret)

skjønner ikke hvorfor denne tråden ikke har blitt stengt..

Endret av Slettet+9018234
Skrevet
Så fort noen kommer med filnavn, størrelse, plassering eller lignende informasjon som kan brukes for å finne en warez-versjon vil det bli slått ned på.

Derfor...

Øh... vær litt smarte nå folkens... og ikkje finn på og gjere det stikk motsatte av det moderatorn sa...

Så alle HL2 som er ute nå er nuka? aah! det gleder meg, da kan luringene sitte med sjegget i postkassa...

300 små kroner er jo ingenting i motsettning til det man får!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...