Gå til innhold

Hvordan få Console i CS:Source!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg skjønner ikke hvorfor halvparten av alle spillere på cs: source kommer med at vi skal klikke på F10??? De går aldri lei spøken :( . Uansett, jeg la til denne i konsoll: cl_showfps "1" // . Da får jeg fps oppi hjørnet. Men går det ann å ha det sånn at jeg kan skru det av og på med en knapp?

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor halvparten av alle spillere på cs: source kommer med at vi skal klikke på F10??? De går aldri lei spøken :( . Uansett, jeg la til denne i konsoll: cl_showfps "1" // . Da får jeg fps oppi hjørnet. Men går det ann å ha det sånn at jeg kan skru det av og på med en knapp?

alias "fps" "cl_showfps 1;bind X nofps"
alias "nofps" "cl_showfps 0;bind X fps"

bind "X" "fps"

 

lagre dette i en cfg-fil som du executer ved start av spillet, f.eks. ved å legge til exec confignavn i autoexec.cfg eller bare skrive alt i autoexec.cfg :)

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor halvparten av alle spillere på cs: source kommer med at vi skal klikke på F10??? De går aldri lei spøken :( . Uansett, jeg la til denne i konsoll: cl_showfps "1" // . Da får jeg fps oppi hjørnet. Men går det ann å ha det sånn at jeg kan skru det av og på med en knapp?

 

 

EDIT: For sein :(

Endret av Limited_Edition
Lenke til kommentar
Jeg skrev -console i snarveien til cs-s, og det var alt jeg behøvde å gjøre :p

Selvfølgelig, det er jo 0 problem, men da måtte du først gå inn i CS:S og deretter koble deg til server, mens med denne guiden kan du få console ved å koble deg til en server direkte fra Steam på skrivebordet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...