Sponis Skrevet 21. november 2004 Forfatter Skrevet 21. november 2004 Eg har ikkje noke andre maskiner ikon, men kvifor skal eg ha egenskapene til andre maskiner? Eg har jo nettverkskort instalert er det ut som, er det slik at man bare kan starte nettleseren første gang?
smh Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Det er ikkje sikkert alle tenestene er skikkelig installert. Gå inn på kontrollpanelet og velg nettverk. Kva vises der?
smh Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 (endret) Kun det? Ikkje andre enheter? Husker ikkje alt i hodet, men det skal bl.a. vera ein Klient for Microsoft nettverk, TCP/IP protokoll osv... Endret 21. november 2004 av smh
div_ Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 tcp/ip må stå på "optain ip automatical", også den funksjonen under skal stå på automatisk. om du har telenor må du "logge" deg på med bruker navn og passord..Denne type kalles winpooe Adsl (noe såndt) Husk at "påloggings adsl" heller ikke har tellerskritt..Dette er jo Adsl dette og (Var litt skeptisk 1 gang jeg koblet opp..trodde ikke det fantes Adsl med "innlogging") (om du har router i tillegg til adsl enhet..legges bruker nevn og passord inn, og den logger på internet av seg selv..husk å sette passord på signalet ditt, slik at andre utenfor kan bruke ditt signal) Du har også andre der du ikke logger deg inn(du får en adsl,router i ett Nextgentel er et eksempel på dette) om du sier navn på levrendør kan andre med samme levrendør hjelpe deg bedre tror jeg Dessuten så finnes det masse plugger der ute, men andre brukere klarte heldigvis i identifisere den rette ut fra dine instruksjoner
Poppe Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Eg har ikkje noke andre maskiner ikon, men kvifor skal eg ha egenskapene til andre maskiner? Eg har jo nettverkskort instalert er det ut som, er det slik at man bare kan starte nettleseren første gang? Tror du må kjøre instalasjons cd på ADSL når du har Win 98.
Sponis Skrevet 22. november 2004 Forfatter Skrevet 22. november 2004 (endret) Kun det? Ikkje andre enheter? Husker ikkje alt i hodet, men det skal bl.a. vera ein Klient for Microsoft nettverk, TCP/IP protokoll osv... Jo, eg får opp alt det og. Endret 22. november 2004 av aleksanderrr
smh Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Prøv å kjøre winipcfg i frå Start -> kjør. Kva seier den om nettverskortet. Har kortet fått ip adresse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå