Glipp Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 går det an å "frys" tiden ? ser ut som dere har gjort det.. dersom dere klarer å ta slke bra bilder................. Vi fryser ikke tiden, bare tingen(e) vi vil ta bilde av med physgun. hvordan fryser dere tingene da ? kjedelig når de detter bare helt vanlig når jeg skal ta et bilde
robB Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Hvordan klarer dere å gjøre slike ting? Jeg får det ikke til i den moden. Hvordan fryser dere ting osv?
Tobe__ Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 "De bestemte seg for å legge ned stridsøksa å heller ha seg en skikkelig orgie"
robB Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 (endret) Og hva er så den ANDRE physic cannon'en? edit: Slik ser det ut hos meg: Skal det se slik ut? Endret 1. januar 2005 av robB
Lautsprecher Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Og hva er så den ANDRE physic cannon'en? edit: Slik ser det ut hos meg: Skal det se slik ut? Rull 1 hakk lenger ned med rulle-hjulet.
robB Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 (endret) Det går ikke å rulle 1 hakk lenger ned, det er bare desse 2: Kan noen være så snille å hjelpe meg? Endret 1. januar 2005 av robB
M@R7!N Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 (endret) Bwahaha, **** dette er morsomt! Man kan "hoppe" lengde.. Og ja, denne spinner veldig fort Endret 1. januar 2005 av M@R7!N
M@R7!N Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 (endret) ..eller unngå å bli truffet av en av disse.. (j*vlig morsomt :! Edit: Spinner som bare **** Btw, noen som har prøvd å lage biler? Det er fedt Endret 1. januar 2005 av M@R7!N
cheeplix Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Bilder av den typen har utspilt sin rolle. Få til noe morsomt orginalt, det blir kjedelig i lengden.
robB Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Det er en hyggelig dag i gården. Dr. Kliener sykler en tur, Eli kjører nye traktoren sin, og Dog har funnet seg en fin leke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå