Gå til innhold

Er mannen riv ruskende gal når han påstår at dette er billig


Anbefalte innlegg

Vel, min mening er:

At denne mannen ikke har veldig mye greie på data.

Han kan ha kjøpt maskinen hos en lokal forhandler som

har solgt den for blod-pris, å nå vil han selge den

til en pris han mener er fornuftig av kjøps prisen.

 

Men den blir ikke solgt..

 

_________________

Mvh, Viva.

Athlon 1400MHz, 512MB, 120GB,

19" Visionary, Archos MiniCDRW, XP Pro.

http://www.club-benefon.com - http://www.norgesiden.no

 

[ Denne Melding var redigert av: Viva på 2002-05-29 01:43 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har greie på pc og jeg VISTE at ingen som har greie på pc vil KANSKJE slå til. Denne annonsen er beregnet for folk som handler pc på elkjøp. Bruktmarked.no er et bruktmarked for alt mulig rart. Det er ikke bare hardware.no-guter som sjekker innom vettu!

 

Hehe, det med at "nettverkskortet for bredbånd" er selvfølgelig et "pr" triks. Da tenker elkjøp-folk: "Oj, klar for bredbånd ja! Da slipper jeg det problemet."

 

Nok en gang:

Denne annonsen er IKKE beregnet for folk som har peiling.

 

Husk: Bruktmarked.no er et bruktmarked for alle og det selges alt fra biler til fritidsutstyr der, ikke bare pc-deler!

 

[ Denne Melding var redigert av: DuTTZi på 2002-05-29 13:00 ]

Lenke til kommentar

Jeg syntes sånne annonser burde slettes, forfatteren tortureres og begraves halvdød. Sånn irriterer meg noe ******. Prøve å lure noen stakkarer som ikke har peil på data. Dessverre kan ikke slike useriøse fjortisser stoppes, men de burde bli banna og aldri slippe inn igjen.

 

 

GRRRRR!!!!!!

 

SUB1343 skrev:

"han er ikke mer svindler enn elkjøp og expert, jeg får nesten hakeslepp når jeg ser hvilken dritt de selger for x antall tusen"

 

 

Og elkjøp og expert er ikke svindlere da???

 

 

_________________

celeron 800@1296 / 2x celeron500@540

abit be6-II / abit bp6

256mb sdram / 256mb sdram

gf2 / gf256

wd 30gb / ibm 15gb

LG 8*4*32 / mitsumi 2*20

sb awe 64 / sb live 1024

 

[ Denne Melding var redigert av: STURM på 2002-05-29 22:56 ]

Lenke til kommentar

Du kan ikke selge hva du vil til hvilken pris som helst, det er bare ikke lov. Om jeg skal kalle denne annonsen for svindel (etter loven) er jeg ikke sikker på. Uansett så er dette her helt moralsk forkastelig. Enten så eier du ikke skrupler, eller så er du ung og naiv.

Noen sier her at det er lov å forsøke seg? Det er pokker ikke lov å forsøke seg. Det er noe strandselgerne i syden holder på med og noe vi har vært spart for her i Norge i alle år (med få unntak). Slikt tullpreik vil jeg ikke ha noe av. Hvor er moralen din blitt av?

 

Du sier jo selv at denne annonsen og da salget ikke er beregnet på personer som har peiling på pc. Hva er det da du sier ? Jo at du rett og slett skal lure noen til å kjøpe i den tro at de får en rå datamaskin for fjorten tusen. Er det å lure så langt unna det å svindle?

 

 

Rune.

Lenke til kommentar

Idioti kaller jeg slikt.....

 

Jeg spør deg, hadde du likt om noen lurte deg på samme måte? Tror ikke det nei...

 

Tenk over hva du driver med. SVINDEL

 

"Å tenke før man snakker er som å tørke seg

i ræva før man skiter":lol: :lol: :lol:

 

Rett og slett lurer uskyldige sivile som må betale masse penger fordi slike som deg prøver og lure dem.

 

ps: Fin måte å skaffe seg mange fiender på :roll:

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Marzo på 2002-05-30 00:19 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-29 13:31, sub1343 skrev:

han er ikke mer svindler enn elkjøp og expert, jeg får nesten hakeslepp når jeg ser hvilken dritt de selger for x antall tusen



 

Hei,

 

Man må huske at man for i hvertfall en del original programmer (man ikke har bruk for) + OS med de maskiner de selger på elkjøp mens denne fyren selger den "tom".

 

Han bør "DINGLE" på d høyeste tre. lol

 

10.000 hadde vært en "grei svindel" for en T.Bird 1.33.

 

 

Staljin

 

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: staljin på 2002-05-30 02:52 ]

Lenke til kommentar

Hva om flere av oss legger inn falske bestillinger slik at han sender det i posten til fiktive adresser... han får det i retur, men har tapt alle omkostninger... gjør mange nok det tør han sikkert ikke sende til en som er uerfaren nok til å faktisk tro det er en god deal...

 

...btw... dette er noe som funker bra med junkmail også... du vet aldri hvem som har sendt de... men du kan være rimelig sikker på at de har noe og gjøre med de produktene som selges... så bestill i vei :smile:

 

ps. du må seff ha mobil med uregistrert kontantkort slik at han kan ringe og "verifisere"..

 

 

[ Denne Melding var redigert av: tokr på 2002-05-30 09:46 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-30 02:19, Kjetil Lura skrev:

antiloop kan du forklare hva en svindler er,han er ikke en svindler fordi at han har en stive pris på den dataen

Kjetil


 

Er det så vanskelig og forstå dette da, her selger han en pc som har utgått på dato for lengst! Dette er jo pc komponenter du fint kunne kjøpt selv nytt for en 5-6 lapper. Ok det er greit å kanskje tjene noen penger på div. salg men dette tar kaka! 14 Lapper for brukte datadeler er noe drøyt!!!

Lenke til kommentar

Kjetil lura:

 

Det hadde vært gøy å høre din definisjon av svindler?

 

Hvis jeg hadde solgt deg min gamle mazda, og sagt at den var strøken og gikk 0-100 på 2 sekunder, men ved første forsøk på 0-100 så bruker bilen 10 sekunder på å kommme opp i 50 og når bilen er oppe i 60 så deler bilen seg i to pga. rust.

 

Har jeg da svindlet deg????

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-30 11:11, STURM skrev:

Kjetil lura:


Det hadde vært gøy å høre din definisjon av svindler?


Hvis jeg hadde solgt deg min gamle mazda, og sagt at den var strøken og gikk 0-100 på 2 sekunder, men ved første forsøk på 0-100 så bruker bilen 10 sekunder på å kommme opp i 50 og når bilen er oppe i 60 så deler bilen seg i to pga. rust.


Har jeg da svindlet deg????




nei de hadde du ikke,de er ikke du som er en idiot men eg som hadde kjøpt mazdaen din,forstår dere nå,han er ikke en svindler fordi at han forlanger en stive pris på pcen sin

Kjetil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...