Gå til innhold

Hva er din klanhistorie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hahaha, en kamerat av meg er med i den sier han, han er jævla noob  :!: trojan horse eller no kaller han seg, om du er i clan med han kan du ikke være særlig god...

 

hmm... public clan sier du..?  :hmm:

Hahaha, ja, tror det var han som hadde den sykteste pipestemmen verden har hørt.

haha akkurat, og den karen er 15 år :!:

Lenke til kommentar

Ok det startet med Public clan....

 

TcF Var den første clan min ... ren Public clan som sagt :p

 

Andre var TB| .... det varte i ca 2uker , leava clanen pga: ingen pcw.

 

Å så [GummiBears] varte en liten stunn... [1mnd] førtse og orntlig clanen min :p

 

Og nå er det Opix.no... [Opix.no]^Spiller hver dag kjempe clan :D

 

MvH SnAxX

Lenke til kommentar

Først clan elite, så xc3(begge 1.5),ble så med i team-evolution eller noe lignende, så smartthinking. gikk derfra til aN.uK (engelsk klan, var i premier division på www.enemydown.co.uk) gikk derfra til lynxfx (også engelsk), dro fra lynxfx og spilte etter det litt med gamebashers og nå har jeg ikke spilt på noen måneder.

Lenke til kommentar

ohoi denne blir lang :)

--->

 

første var vel "Torment" med BadLoser(pro), meticx, hay_hay, termy, caramba og en eller annen pro q2.swe-dude. rimelig lokal klan. hadde spilt public med meticx og han trodde visst at eg var god, nokke eg sjøl trodde, BadLoser(pro) tok taktikker ingame og vi spilte aztec!1 og eg visste ei forskjell på b1 og b2. tror de ble forbannet på meg etterhvert. dette var uansett min inngangs-bilett til csnorge så takk for den om du leser dette TOMMY! :)

 

den neste var "SQ-1" med Bruum, caramba ++ folk eg ei husker

 

så kom "varial" med chres, viper, rewnar, qlx ++ bøttevis med randoms!

 

"varial" n-ganger..

 

"smooth moves" med cambro, kingkill, mka, REAL(han ja, men cambro kicket han;D), himself, painbringer, defect, moogie(n0b) ++. vi vant vel egentlig det meste men det var ikkje så rart siden SLEiDE cheater som en hest :). mka og arch e forresten de som holder på med yang-familie.

 

EDIT: -> glemte "Know Your Enemy". lineup: vion, replicant, ner0, potte og gunsystem.

 

"smooth moves" igjen.

 

no spiller eg i "Torment" igjen som nokke semi-lokale greier der vi vinner alle lan vi kommer på! lineup: kiNGKiLL, defect, issa og painbringer. cu@tg

 

edit: glemte sikkert en hel haug med toilet-clans. men de driter vi i!

edit2: startet i begynnelsen av 1.3 med isdn

Endret av christaaah
Lenke til kommentar

Etter 2 uker med public spilling, ble jeg henta av en gammel aq2 clanmate (Sabotage) til Xprez (Matz, Arohk, Sabotage, Combatfox, Tor og et par til). Samtidig spilte jeg litt i cs seksjonen i min gamle aq2 klan Darkside. Dette var i slutten av beta 7.2.

 

Når Xprez midlertidig shutta ned, stakk jeg til en klan som het Patience (Bsl, H2K, TiMMi, Sirfresh og dohh). Den varte ikke så lenge, deretter ble jeg hentet inn i White Roses (Slick Silver, Sabotage, Knoxville, Sirmosse og senere apr0x).

Når denne klanen omsider ble oppløst, var jeg i en periode klanløs og startet en useriøs lokal klan ved navn Torment, før jeg joina Xiapho (Everlast, Ultra, Darkguy, chobo, deviate og WishmasteR).

 

Etter en liten stund med dem kom jeg i kontakt med apr0x igjen, og snart ble det til at jeg joina hans clan Ironside (apr0x, sirfresh, Juzam, Minatory, H2k (inactive), og senere Wiseguy og Sindre i anledning TILT lan).

Pga flere skulle i army valgte vi å gi oss, og der slutter min historie. Jeg hadde allerede fått nok av isdn gaming, og 1.6 gjorde det ikke akkurat bedre.

Endret av BadLoser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...