Gå til innhold

Hva er din klanhistorie?


Anbefalte innlegg

Da jeg var en fullstendig nybegynner hadde jeg veldig lyst til å bli med i klan. Da en spurte på public om jeg hadde lyst til å bli med i en klan sa jeg ja uten å nøle. ( :roll: ). Den første pcw'n var så utrolig morsom. Det viste seg at de andre i klanen var ufattelig dårlige. Jeg var den eneste med mic, selv alle var svenske (bortsett fra meg) insisterte klanlederen på å snakke/skrive på engelsk :!:. Vi tapte så det suste for å si det mildt. Jeg var den beste og vant noen runder for oss. Jeg meldte meg ut av klanen asap. Så møtte jeg tilfeldigvis lederen av motstanderklanen public og ble med han på en 2vs2 mix. Vi vant og jeg spilte ganske bra. Nå (lenge) etter, spilte jeg noen flere mix'er med han og noen fra den nye klanen hans. Jeg spilte umennesklig (etter min standard :p), og han spurte om jeg ville bli med. Endelig befant jeg meg i en klan med bruk av ventrilo, flere pcw'er daglig, faste treninger og gode spillere og taktikker.

 

Hva er din klanhistorie?

Hvilke klaner har du vært i?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HW.no-clan: Laga min første "klan" med folka som hang på #hw.no @ Unet. Vi spilte vel fire PCW-er elns. Er forresten klan ennå. (atticus^, zed, BjaA, DiKKy, Moa, XoRc for å nevne noen) Tag: #HW.no |

 

WotA: Min første Needclan-klan. Lefta etter at vi bare tapte. (Plomma, Sarion, Olz1, kraNG-, dieN og et par til) Tag: [WotA] som ble til WotA <!>

 

Banana-Crew: Etter WotA laga jeg Banana-Crew med noen venner. Vi løste opp etter at vi aldri fikk en stabil lineup. (PrebZ, SilK, TeChNet|uM, atticus^ melBARNET----, nappyduck) Tag: Banana-Crew ! med etternavn i offisielle matcher.

 

p0rr.net: Skikkelig n00b-klan jeg var med i i en uke elns. De var dårlige. (SchiZo, AiMieN og en haig med n00bs) Tag: p0rr |

 

Quiddity: Mix-klan med folk fra Steinern. Vi var ganske gode. (jimKing, Seth, Ximen, above, prz, SupahFly^) Tag: quiddity ::

 

iGamers.no: En svensk gaming-organisasjon, og vi ble lovet tur til LAN i Sverige. Ble lurt da. De skulle bare ha idlere for å få Q, så alt gikk til helvette etter to dager. (prz, violatR og noen til) Tag: iG.no :: elns. Husker ikke.

 

Networld.no: Var ubrukt manager-stepin for Networld.no i et par uker. (HelteN, selbekk, pbx, prZ, WallhY, vendetta, laze) Tag: Aner ikke. Spilte jo aldri.

 

Humuhumunukunukuapuaa: Vi spilte en PCW, så ble vi eid, også gikk alt i dass. Antakeligvis verdenshistoriens mest mislykkede klanprosjekt. (prz, pbx, c4m og en til) Tag: Humuhum ><)))*>

 

iFeel.no: Ganske OK klan. Varte i en uke eller så. Alle lefta pga inaktivitet. (NewDawn, addler, oGGy, DeaC, ugress, xyst og en del til. Ble aldri kjent med folka.) Tag: iFeel ~

 

Fairytale.cs: Teit klan med to jenter og noen kule gutter. CL var bitch, så jeg lefta. (skapning (bitchen), Art|ca, NewDawn, Narue, Gismo) Tag: fairytale ~

 

Galskap: Joina Galskap med noen kule folk, og ble kicka av en retarded VCL. (Ca alle som henger på #FoCo @ Qnet) Tag: Galskap (*) etternavn, som ble til Galskap

 

magnity: Min nåværende klan. Vi er litt flinke. (XoRc, Awake, sTIGI, virkupp, FlameR, ultrAW) Tag: magnity /

 

Norwegian PRO GAMERS: Er med i en public-klan. CL er tolv år. :-----D (BmN, dr4g0N_sl4yR (meg) og sikkert noen til.) Tag: norPG//

 

 

 

Det var alle, ja.

Endret av sosohal
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9

LSD*Cookies: Klan som jeg og en kamerat laga, tror vi spilte en pcw. (Safari, Kaptein, Ballerina, Maryland, Marie og

 

Anarchy 99: Lokal klan. (eXhale, Munky, XleratoR, RoXy, X-Cor3, Kjartan, DaFF, MasCOt og LoFFen.)

 

Death-Link: Min første seriøse klan, ganske lokal den også. (Awake/eXhale, eXploid, Munky, ChrNo, UltRAW, niXon, NimmeN, Steph og ZiRkuZ.

 

...Spiller nå i magnity med en gjeng samer.

 

Har hatt en ganske kort cs-karriere, derav få klaner. :p

 

Mix-community: #ShaGadelic @ qnet.

 

Edit: La til hvem jeg har spilt sammen med i de forskjellige klanene.

Endret av Slettet-VqMh8ni9
Lenke til kommentar

topShells (en kameraten sitt shellfirma, vi brukte navnet dems)

ANuS (Arrogante N00bs uten Skillz)

nCk2 (n00bs Can kill 2)

NNK (Norwegian N00b Killerz)

CA.no (Crawling Assassins, med typo tror jeg)

NFJ (Norske Fjell Jegere, ord del ing)

team`FoCo (sier seg selv)

.. og spiller nå i magnity sammen med samene over her.

 

Men var ikke før NFJ-tiden jeg begynte å spille annet enn public. :-p

Endret av XoRc
Lenke til kommentar

-=[R.O.T.N.]=- (Revenge of the noobs) - Egentlig mer noe å ha foran nicket enn en clan. [1mnd]

 

CR| -"Skoleklan" som aldri brukte vt og alle var like n00bs som jeg var. (Sier vel alt? Btw, rename til cr2x så CreAtIvE) [2mnd]

 

tB* - Noe a'la ROTN bare at det var med folk jeg ikke kjente [2uker]

 

SF| - Noe crap dette og [3uker]

 

[Opix]^ - Vi bruker vt, er ca samme nivå alle sammen untatt "CPL Muffin" Spiller vel rundt 2-4pcw'r om dagen. (Varierer mye) [1mnd]

Lenke til kommentar
SF| - Noe crap dette og [3uker]

... Som i SlackerForce?

I dunno, fikk aldri kontakt med cl :p

Sa bare "Ja syns vi två fraggar bra tilsammans, vil du joina SF| ?" (Vi hadde 20-3 stats begge to eller noe, hadde gulla noen noobs eller noe. Dvs noen som var ENDA mer noob enn meg :p ) Jeg sa ja, og jeg gav han mailen min, han skulle adde meg etterpå. Etter 3 uker gadd jeg ikke vente mer pa at han skulle legge meg til sa da leava jeg en clan jeg aldri hadde vært med i :roll: Møtte han på kumla btw.

Lenke til kommentar

Min første klan var -=TK=- Som CL aldri fortalte meg hva sto for(kan bare anta teamkill(ing?)). Vi var en public klan som spilte sammen hver dag i et par måneders tid på varierte server.

 

Andre klanen var NinjaStyle som var sammen med en latterlig god cs spiller som heter TerriZ, og zodiac mindwarp som jeg er venn med irl.

Vi ble aldri en ordentlig klan fordi alle var inaktive i en periode, men vi kunne ha blitt jævlig bra tror jeg.

 

Utenom disse er det bare mix klaner.

hw.no sammen med sosohal, awake, og alle de folka, spilt endel mixer med dem.

og ShaGadelic som er med omtrent de samme folka og.

Lenke til kommentar

lol @ min klan histore med nabbklaner.

[NOS] min aller første klan, jeg hadde spilt i noen uker da, vi spilte aldri noen pcw'er lol.

[CP] Cheesypoofs.cs south park plakat som hang på klasserommet :p lael ! noen måneder før jul i 2003,jeg og noen kompiser lol.. ingen pcw'er, jeg var den mest skillede..

[EaA] en klan jeg var med i 1 dag.. :p

Da.Cs loool ! spilte aldri noen pcw'er, tullklan med meg og noen kompiser.

*ftt* feel the thunder :p klan fra belgia, tror det var min mest seriøse klan noensinne, vant noen pcw'er, men så gidda jeg ikke mer.. min siste klan..

 

<-- public hore. spiller cs for moro skyld, driter i å bli pro..

Endret av LenniZ
Lenke til kommentar
WotA: Min første Needclan-klan. Lefta etter at vi bare tapte. (Plomma, Sarion, Olz1, kraNG-, dieN og et par til) Tag: [WotA] som ble til WotA <!>

Vi tapte ikke _bare_ da :p

 

Min historie:

 

Fikk klan etter to dager online.

Feasible. Ble hevet ut etter to dager da de fikk vite at jeg ikke kunne forskjell på b1 og b2 :p

 

Etter det ble det 2-3 små klaner.

 

Så kom Turtles (orginalt, hæ?) som varte i 4 uker, der CL var mysterisk borte i 3 av dem.

 

Etter Turtles dro jeg med meg ene medlemmet der (Sarion) og starta WotA

Som viste seg å vare et år.

Som Sosohal sa, så tapte vi en del den første sunden, men tok oss kraftig opp etter det.

 

Så joina jeg stupify eller hva vi kaller oss nå (Spiller ikke, er bare med fordi det er "koseklan" med folk jeg kjenner)

Lenke til kommentar
Norwegian PRO GAMERS: Er med i en public-klan. CL er tolv år. :-----D (BmN, dr4g0N_sl4yR (meg) og sikkert noen til.) Tag: norPG//

hahaha, en kamerat av meg er med i den sier han, han er jævla noob :!: trojan horse eller no kaller han seg, om du er i clan med han kan du ikke være særlig god...

 

hmm... public clan sier du..? :hmm:

Lenke til kommentar

dbduk <- engelsk clan, var ganske gode (fant ut hva taccs var der)

t5e <- the5elements, med noen trøndere ellns.

dreamhaze <- var med fra starten, men lefta fordi vi var inaktive og blei litt mye whine og fanskap ^^

teamrp <- ble lovet sponsorer osv, men mesteparten av det gikk til helvette.. hadde gratis catch-gamer server i 1 måned ellns though. krangling blant members, lefta.

Esem <- Spilte i denne clanen 1 måned ellns, men gikk lei og mista pågangsviljen min fordi cl var en evig slitsom bedreviter.. lefta, men cl skrev i topic at jeg blei kicka, dagens nobz ^^!

dreamphaze <- Joina dreamphaze igjen som stepin i nesl summercup, var ubestemt hvor lenge jeg skulle være med men, ble krangel mellom meg og et annet member som hadde litt historie sammen , så jeg lefta igjen.

 

Akkurat nå spiller jeg med noen lokale folk, men vi er ganske inaktive. :|

Lenke til kommentar
hahaha, en kamerat av meg er med i den sier han, han er jævla noob  :!: trojan horse eller no kaller han seg, om du er i clan med han kan du ikke være særlig god...

 

hmm... public clan sier du..?  :hmm:

Hahaha, ja, tror det var han som hadde den sykteste pipestemmen verden har hørt.

Pipestemmer ja... ;D husker jeg spilte mix med en jente og en kar på 12år, hørte ikke forskjell jeg .... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...