Gå til innhold

XP Desktop's (Post dine desktop's her!) *ny*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egen-mekka Samurize for leeenge siden.

Guild Wars wallpaper så klart :D

Og må si at jeg skjønner ikke dere orker å ha så stappa mye på desktop'n som mange av dere har! Så totalt unødvendig, og skal vedde på at ikke halvparten av alle snarveiene ++ blir brukt :p

Pent og ryddig skal det være ;)

post-104-1121240180_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Min atm, liker ikke stygge ikoner og annet rot. Utelot skjerm nr.2, siden det er akkurat det samme der. Også måtte jeg ta med startmenyen, så dere kunne få se hvilken rotete person jeg er. :mrgreen:

 

 

Edit: Og nei, jeg har ingen ikoner gjemt bak startmenyen hvis dere skulle tro det.

post-104-1121643704_thumb.jpg

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Vet jeg ikke har lov til å poste uten bilde, så da legger jeg med det også, samtidig som jeg spørr ett spørsmål!

 

Kan noen legge ut en pakke med "Norsk TV" til Samurize som FUNGERER!? De jeg har, viser riv rusekende galt programm, eller "inge programmer før i morgen." Så jeg trenger ett som funker.

 

Har også ett spørsmål om AveDesk. På de snarveiene jeg har lagt på skrivebordet har jeg lagd ett mellomrom som navn. Problemet er at hver gang jeg rebooter maskina så har de fått navn igjen... Håper noen kan hjelpe meg.

post-104-1122067289_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Porsche Cayman S! :love:

 

Vil bare minne om reglene for denne tråden:

- Ingen poster med bare tekst! Har du spørsmål bruk PM eller den andre desktop tråden

Den andre desktop-tråden befinner seg her. Kanskje det hadde vært en idé for trådstarter å linke til den i første innlegg?

 

Edit: Hmm, bildet kom ikke med, prøver å laste opp igjen...

post-104-1122103374_thumb.jpg

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Regler for denne tråden er som følger:

 

- Ingen poster med bare tekst! Har du spørsmål bruk PM eller den andre desktop tråden

- Kommentarer til din egen desktop er derimot lov.

- Ellers gjelder samme reglene som på resten av forumet!

En del har tydeligvis ikke fått med seg reglene som står i første post. :)

post-104-1122128332_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Regler for denne tråden er som følger:

 

- Ingen poster med bare tekst! Har du spørsmål bruk PM eller den andre desktop tråden

- Kommentarer til din egen desktop er derimot lov.

- Ellers gjelder samme reglene som på resten av forumet!

 

Lets modify ;)

Jeg har da slettet en del innlegg som kun inneholdt tekst.

Bruk PM funksjonen som antydet av trådstarter. En kan da velge selv om en vil opplyse om hvordan en har lagt til funksjoner på desktop, hvor en har funnet bilde ol. enten når en poster eller ved og redigere dette inn etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...