Gå til innhold

Æ kainn bake!


Fredrik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, najs one. Hvis jeg ikke skulle begynt å jobbe neste uke skulle jeg svart på kakeutfordringen en dag :)

 

Forresten, Haddis - har du mye peil på baking, eller virker det bare slik?

Tror haddis har gått Hotell og næringsmiddelfag og vært i lære som kokk eller noe.

 

 

Hva slags jobb har du fått deg a? Jeg har sett nicket ditt på msn, men jeg er litt redd for å si noe til deg.

Lenke til kommentar
De MÅ ikke ha dame for å få noe nam som ikke er heat-and-eat?

exactamundo :)

Nei, jeg synes bare det er kult å stikke innom kompiser og få noe snadder servert, ikke bare grandis... Lager en del mat selv, og liker å eksperimentere litt, så det er nok derfor. For ikke å snakke om hvor bra man drar damer ;)

Lenke til kommentar
exactamundo :)

Nei, jeg synes bare det er kult å stikke innom kompiser og få noe snadder servert, ikke bare grandis... Lager en del mat selv, og liker å eksperimentere litt, så det er nok derfor. For ikke å snakke om hvor bra man drar damer ;)

<going online>

exec secret_weapon.cfg

-Executing-

Done...

<going offline>

 

Fixed. ;)

 

Jeg er faktisk ganske glad i å lage mat og sånn, så det er mitt minste problem. :)

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Hehe, najs one. Hvis jeg ikke skulle begynt å jobbe neste uke skulle jeg svart på kakeutfordringen en dag :)

 

Forresten, Haddis - har du mye peil på baking, eller virker det bare slik?

Tror haddis har gått Hotell og næringsmiddelfag og vært i lære som kokk eller noe.

Jupp...det stemmer det...

Har hatt 8 mnd i "lære" /delvis ikke lære men full lønns jobb som kokk..)

Dessuten har hele min familie utdannelse som kokk :-)

har jobbet sammen meg Trond Moi en sommer og sammen med en kar som har en av de høyeste utdannelse innen baker yrke... (som forøvrig dama mi holder på med nå, bli lært opp)

Jeg gav opp kokke yrket pga dårlig betalt og pga interesse i data :) (jeg er ekte nerd)

 

srry for "leifs"...har hatt meg noen øl :p

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...