Trust Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Problemet er at routeren kobler fra internett med 3 til 4 dagers mellomrom. Da må jeg starte den på nytt for å få kontakt. Jeg får fremdeles tilgang til routeren og kan gjøre endringer i instillinger, men alt går utrolig tregt. Jeg har den siste firmware oppdateringen(1.8.1.9). Er det flere som har opplevd dette? Er det noen som har klart å fikse det. Har sendt mail til asus men det er ikke mulig å få svar derfra. Ps! Har adsl fra telenor
sofTest Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Prøv å lås WAN-porten til en fast hastighet.
Pantheon Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 (endret) Hadde samme problem selv --> http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=326649&hl= Endret 20. november 2004 av Pantheon
Trust Skrevet 20. november 2004 Forfatter Skrevet 20. november 2004 Takker, skal prøve den beta versjonen
Trust Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Skrevet 18. desember 2004 (endret) Det er nå gitt ut en offisiell firmware som fikser dette problemet. asus router firmware Endret 18. desember 2004 av Trust
marcus Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 har lagt inn den nyeste firmwaren nå, men har fortsatt problemer med at routeren må resetes før jeg kommer meg på nettet (ofte jeg må gjøre dette.)
Trust Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Skrevet 31. desember 2004 har lagt inn den nyeste firmwaren nå, men har fortsatt problemer med at routerenmå resetes før jeg kommer meg på nettet (ofte jeg må gjøre dette.) Under ip config på routeren, prøv å sett idle disconnect time til 0.
ivers02 Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Dette var et gjengående problem som oppstod mange ganger. Bytte av firmware hjalp i mitt tilfelle, men desverre begynte ISP'n min å stuke pga de kjører jalla dhcp servere. (på reklamekanalen deres så var det en windows network feilmelding på tven)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå