Gå til innhold

Half Life 2 DVD problemer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rotet litt rundt på nettet i dag. Har DVD versjonen og får ikke spilt det... Installasjon og alt går bra men når jeg skal starte spillet får jeg en time out på cd key eller no..

Har funnet dette i et forum:

the dvd version has a serious issue with reading from a dvd burner, any older dvd rom will work fine... but a newer one wont work and it cant be a burner... i am working on a way to fix this using image files which i have already done, but now i need to find a way to get around the secure rom that is protecting it from using an image on a virtual drive as what it reads from.... i will post a new thread on this forum when i know more... whatever i can work out will only be tempory until valve release a proper fix, and they way i do it will take up another 3gb of hdd space too......

Noen som har svaret siden jeg har en ny DVD-brenner (Plextor) og vil helst slippe å smelle inn igjen den gamle DVD-romen min...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk til det skrittet og satte inn igjen den gamle DVD-romen min. Guess what.... da funka det så klart. Latterlige greier.

Men da har jeg en Plextor 48 X CD-brenner til salgs.... he he.

Skrevet

fungere fint her med min dvd brenner (NEC-3500A).

eneste den (setupn) ikke likte var å innstallere KUN HL2 og IKKE CS:S, men den gang ei, viser seg at jeg måtte legge inn begge deler siden noen filer setup trengte (for ku nå kjøre HL2..) tydeligvis var i en CS:S innstallsjonsfil.

det var no elendige greier :s

/daC!

Skrevet (endret)

Sierra prøver å "lure" piratene, ARGH! det funker ikke, at de ikke lærer. Det eneste de klarer er å få en masse gretne ERLIGE kunder som kjøper spillet. DVD brenneren min klarer ikke lese HL2 DVD platen. Leste at DVD brennere ikke kan lese HL2 DVD platen, noe så latterlig. Prøver å installere over nettverk fra en annen PC, men d tar jo 100 år og om det virker er jo ikke sikkert heller.

Har aldri likt Sierra, men fikk god tro på at de faktisk kan klare noe da HL1 kom, men nå begynner jeg å hate dem. Steam greiene har heller aldri funket ordentlig. Steam er greit nok, men at man MÅ ha Steam for å spille HL2 er jo litt latterlig.

Endret av larbjov

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...