Gå til innhold

Skal grafikken være slik i NFSU2(Fikset)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kjøpte meg NFSU2 i dag og synes at grafikken er steinbra men at på veiene er det nåkså kornete. Se vedlagt bilde!

Er det noe med innstillinger jeg må gjøre eller skal det være slik!

post-189-1100786200_thumb.jpg

Endret av Wooho
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Er ikke litt av poenget med NFSU2 at du skal fise avgårde i en million kilometer i timen, og ikke legge merke til en pixellert asfalt-textur?

Kan jo for såvidt være einig med deg i dette men nå har jo jeg nettop startet spillet og har ikke en kjerre som drav av gårde som en kule så da blir slike ting nesten uengåelige å se! :no:

Slikt var det ikke i det gamle NFSU!

Bakken minner meg om gamle dos spill jo! :cry:

Kan forsåvidt si at spillet kjører i 1280x1024 og alt på high så! :D

Endret av Wooho
Skrevet (endret)

Var sånn med meg og, men fiklet litt med innstillingene så ble det bra.

Husker dessverre ikke hva jeg stilte på, men er bare å prøve seg frem.. :thumbup:

Endret av Amphipod
Skrevet (endret)
Var sånn med meg og, men fiklet litt med innstillingene så ble det bra.

Husker dessverre ikke hva jeg stilte på, men er bare å prøve seg frem..  :thumbup:

riktig, det sier seg jo selv at det ikke skal være sånn som på det bildet :roll: , fikl litt med driverne og settings.

Endret av neph
Skrevet (endret)

Jeg hater det spillet, dessuten bare lagga det på min pc med 1024 * 768.. Under 30 fps en del steder.. Halvt på alle grafikkinnstillinger så og si med mitt grafikkort og system.. (Specs i sigg) Gadd faen ikke å spille noe som sluker ressursene mine.. Nei takk, dessuten er det ikke særlig fengende heller..

Jeg er sikker på NFSU2 spiser minnebus og videomemory til frokost.. :ermm:

Endret av Kurt P
Skrevet

Nei grafikken skal ikke være slik.. Det var slik hos meg også.

Eneste jeg gjorde var å fikse litt i grafikkinnstillinger. Ettersom jeg har to skjermer satte jeg hardware acceleration til single monitor i stedet for dual. Var antakeligvis ikke det som gjorde utslaget, men heller det at jeg bare gjorde om på _noe_. Slik at driveren ble restartet eller noe. Jepp, jeg har egentlig ikke peiling på hva jeg prater om, men bare prøv og tukle med noe innstillinger på display properties, GL!

Skrevet

Oki skal nok prøve meg frem og tilbake i innstilingene men er veldig rart da. I de fleste spillene er det eneste du trener å gjøre er jo bare å sette på høyere oppløsning så blir alt glattere! :yes:

Skrevet

Har fiksa det nå (se vedlagt bilde)! :D

Er ikke noe hokus pokus, spillet trengte bare en restart! :blush:

Men fant det ikke ut før nå pga spillte HL-2! :p

Sånn skal grafikken se ut! :love:

post-189-1100797540_thumb.jpg

Skrevet

Vis du setter opp texture settings innpå display settings et sted helt nederst på advance display settings tror jeg, vil bakken bli betraktlig bedre, det blen den værtfall her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...