Wooho Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 (endret) Kjøpte meg NFSU2 i dag og synes at grafikken er steinbra men at på veiene er det nåkså kornete. Se vedlagt bilde! Er det noe med innstillinger jeg må gjøre eller skal det være slik! Endret 18. november 2004 av Wooho
nord Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 er desverre redd for at det er mange "low poly" teksturer i spillet.
Jørgen Sørheim Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Er ikke litt av poenget med NFSU2 at du skal fise avgårde i en million kilometer i timen, og ikke legge merke til en pixellert asfalt-textur?
Nicklas Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 ÆSJ! Ekkelt Til og med jeg kunne laget bedre!
Wooho Skrevet 18. november 2004 Forfatter Skrevet 18. november 2004 (endret) Er ikke litt av poenget med NFSU2 at du skal fise avgårde i en million kilometer i timen, og ikke legge merke til en pixellert asfalt-textur? Kan jo for såvidt være einig med deg i dette men nå har jo jeg nettop startet spillet og har ikke en kjerre som drav av gårde som en kule så da blir slike ting nesten uengåelige å se! Slikt var det ikke i det gamle NFSU! Bakken minner meg om gamle dos spill jo! Kan forsåvidt si at spillet kjører i 1280x1024 og alt på high så! Endret 18. november 2004 av Wooho
lahaso Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 (endret) Var sånn med meg og, men fiklet litt med innstillingene så ble det bra. Husker dessverre ikke hva jeg stilte på, men er bare å prøve seg frem.. Endret 18. november 2004 av Amphipod
neph Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 (endret) Var sånn med meg og, men fiklet litt med innstillingene så ble det bra. Husker dessverre ikke hva jeg stilte på, men er bare å prøve seg frem.. riktig, det sier seg jo selv at det ikke skal være sånn som på det bildet , fikl litt med driverne og settings. Endret 18. november 2004 av neph
pronoob Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Restart spillet etter du har endret på grafikkinstillingene...
Sigga Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Så lenger det ikke går utover farts følelsen kan det være det samme.
tor_erik Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Det der så forferdelig dårlig ut! Det bør bare kunne fikses, ellers vil jeg nesten ikke ha spillet... Ja, jeg verdsetter god grafikk.
Kurt P Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 (endret) Jeg hater det spillet, dessuten bare lagga det på min pc med 1024 * 768.. Under 30 fps en del steder.. Halvt på alle grafikkinnstillinger så og si med mitt grafikkort og system.. (Specs i sigg) Gadd faen ikke å spille noe som sluker ressursene mine.. Nei takk, dessuten er det ikke særlig fengende heller.. Jeg er sikker på NFSU2 spiser minnebus og videomemory til frokost.. Endret 18. november 2004 av Kurt P
sunh Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Nei grafikken skal ikke være slik.. Det var slik hos meg også. Eneste jeg gjorde var å fikse litt i grafikkinnstillinger. Ettersom jeg har to skjermer satte jeg hardware acceleration til single monitor i stedet for dual. Var antakeligvis ikke det som gjorde utslaget, men heller det at jeg bare gjorde om på _noe_. Slik at driveren ble restartet eller noe. Jepp, jeg har egentlig ikke peiling på hva jeg prater om, men bare prøv og tukle med noe innstillinger på display properties, GL!
Wooho Skrevet 18. november 2004 Forfatter Skrevet 18. november 2004 Oki skal nok prøve meg frem og tilbake i innstilingene men er veldig rart da. I de fleste spillene er det eneste du trener å gjøre er jo bare å sette på høyere oppløsning så blir alt glattere!
Wooho Skrevet 18. november 2004 Forfatter Skrevet 18. november 2004 Har fiksa det nå (se vedlagt bilde)! Er ikke noe hokus pokus, spillet trengte bare en restart! Men fant det ikke ut før nå pga spillte HL-2! Sånn skal grafikken se ut!
Nitrius Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Vis du setter opp texture settings innpå display settings et sted helt nederst på advance display settings tror jeg, vil bakken bli betraktlig bedre, det blen den værtfall her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå