Gå til innhold

Counter Strike Source Clan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint med mye respons, men jeg orker ikke legge til alle disse mailsene på min MSN

det er derfor man har IRC (#halflife.no @ quakenet)

 

Vi begynner å bli vell etablerte med 5 stk i clanen( en er inactive)

Vi skal ha rundt 6-7 members så det er fortsatt plass til noen som har clanerfaringer (VT,CB,IRC) og Skills

 

Snakkes på IRC, PM meg eller _Master_ for tryout, så ordner vi noe ;)

Lenke til kommentar

ååååh!11!!!1

 

Kan je få væra med?!?!1!

 

Je er skikkelig skilled! Skyte masse og defuse kan je!

 

Men fra fakta til faen..

 

Hadde sikkert vært artig med en klan. Dreper LogouT(?) temmelig lett på hva det skulle være. Det kan du vel skrive under på, eller hva LogouT? :tease:

 

 

EDIT:Sorry LogouT!

Endret av Pytagoras
Lenke til kommentar

Hey!

Eg bestillte Half Life 2 CE for nokre dagar sidan, og kjeme mest sannsynelig til å bli veldig aktiv med CS:S. Eg har spelt 1.5/1.6 ein god del og kan fort få inn skillza :cool:

 

Er atm en veldig aktiv og skilled StarCraft: Brood War gamer, men så snart Half Life 2 er installert blir det prioritert ein del CS:S

 

Om eg blir veldig aktiv kan det godt hende eg kan tenkte meg å joine...

 

Time will show!

 

~ ZerkhaN

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vi fortsatt keene på skilled players, men om spillere sier de har erfaring når det gjelder claner og CS fra før, så skulle det ikke være så vanskelig og idle på IRC QUakenet på #halflife.no så jeg slipper og adde tusen stk på msn listen min.

 

Peace :)

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Har sett meg lei av alle de useriøse klanene som det aldri blir noe med og er på jakt etter en clan som som virkelig satser! Virker som Borse har noe bra på gang her, så jeg er intresert i å være med. Men regner da med at dere mener dette og satser en del. Ser for meg flere treninger i uken og pcw/clan matcher hver uke!

 

Er 20år og bor i Bergen. Har spilt Cs siden beta 0.3 med flere pauser innimellom!

 

Kommer innom irc kanalen deres så fort jeg har anledning!

 

msn: [email protected]

Lenke til kommentar
Heisann!

 

Har sett meg lei av alle de useriøse klanene som det aldri blir noe med og er på jakt etter en clan som som virkelig satser! Virker som Borse har noe bra på gang her, så jeg er intresert i å være med. Men regner da med at dere mener dette og satser en del. Ser for meg flere treninger i uken og pcw/clan matcher hver uke!

 

Er 20år og bor i Bergen. Har spilt Cs siden beta 0.3 med flere pauser innimellom!

 

Kommer innom irc kanalen deres så fort jeg har anledning!

 

msn: [email protected]

Høres bra ut :) hva er nicket ditt på irc da?

bare kontakt meg der du

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...