Xibit Skrevet 22. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Dersom det er folk som er for sent ute til rekruttering hos BoRsE, foreslår jeg at dere tar turen innom min 20 slots server på 217.161.41.67:27015. Finner jeg nok gode spillere er jeg lysten på å dra i gang noe klan greier... PS! Jeg heter Trydal Jr. aka KamikazeGrandma i CS:S Endret 22. januar 2005 av Xibit Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. januar 2005 Nå er Halflife.no oppdatert! www.halflife.no Gå der og post. Jeg tar kontakt! dette blir bra Lenke til kommentar
Zero dud Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 konn tenkt meg og være me! [email protected] har spilt aktivt 1.6 og har spilt cs:s siden det kom ut... så ser på meg selv som god ligger som ofte på topp når jeg spiller... men er 17år og bor i haugesund Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 JEg er lett med! Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Noen som er med å starte enda en CS:S klan da??? Siden det virker som BOrse-Klanet er fullt? Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Hehe...om dere seriøst kommer i gang med dette, så sleng meg en melding så tar vi en match [ulver] Nighte på BF#3 Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Jaah, skal gjøre det =) Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Arsenal_RULES: Mye vits å bumpe en 7 måneder gammel tråd? Halflife.no har ihvertfall lagt ned for lengst, for de som ikke visste det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Nei, fikk nesten klump i halsen av å se denne tråden på mine innlegg liste vist ikkje at den sia var nede nei :!: Lenke til kommentar
cypionate Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 hei jeg vil mer enn gjærne være med i en clan på cs:s.... jeg har spilt cs ganske lenge no, og spiller flere timer hver dag jeg heter zelamonzax i spillet, og er veldig ivrig etter å være med i en clan, og spiller seriøst hate useriøse spillere msn er: [email protected] Lenke til kommentar
gc_beast Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Kunne godt tenke meg å bli med i klanen. [email protected] lame i know:D Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 21. november 2005 Rapporter Del Skrevet 21. november 2005 Kunne godt tenke meg å bli med i klanen. [email protected] lame i know:D 5181912[/snapback] Altså.. denne klanen er nedlagt for veldig lenga sida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå