Gå til innhold

Modding av kabinettet deres:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kan dere legge inn forskjellige modder slik at andre folk og meg kan få forslag til hva vi kan gjøre. Er ferdig med en mod snart den skal jeg legge ut her. Men bare legg inn hvordan dere gjore det og bilder kunne vært fint også.

:cool:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet, skal gjøre noe skikkelig. Har tengt å spraye det rødt inni nå. Da må jeg ta ut alle delene for andre gang :p . Noen råd om hvordan jeg skal gjøre dette???

Har nettopp lagt inn plexiglass oppå kabinettet, idag fikk jeg 2 stykkk 120mm vifter som er røde og grønne dioder på. De skal jeg ha oppe, men hvilken vei skal de blåse??? en ut og en inn?

Skrevet
Hei

Noen som vet hva jeg må kjøpe for å lakke kabinett rammen min gul???

Kanskje de selger det på biltema??

lakk får du kjøpt på biltema og europris og alle andre hardware (ikke data) butiker

den som selges på europris er ok og billig ,brukte den til og lakke midt gamle kabinett

Skrevet

Sålenge kabinettet ditt ikkje kjem til å sjå ut som eit julatre...

Sjølv om da kanskje hadde passet, med tanke på kva årstid me er på veg inn i. :blush:

Skrevet
Vet, skal gjøre noe skikkelig. Har tengt å spraye det rødt inni nå. Da må jeg ta ut alle delene for andre gang :p . Noen råd om hvordan jeg skal gjøre dette???

Har nettopp lagt inn plexiglass oppå kabinettet, idag fikk jeg 2 stykkk 120mm vifter som er røde og grønne dioder på. De skal jeg ha oppe, men hvilken vei skal de blåse??? en ut og en inn?

Skru ut skruene og fjern komponentene :p

Blås ut i toppen, og inn nede.

Skrevet

Lakk først ett lag med den røde lakken som du skulle bruke,

så venter du 5 - 10 minutter, så lakker du neste lag.

Når lakken er gjennomtørket kan du ha klarlakk på for å få en fin glans :)

Skrevet
Fant dette kabinettet når jeg søkte på google... Elsker Linux. Han var norsk han som lagde det!!!

05.jpg:D:yes:

En jeg "kjenner" som var på tg i år tok mange bilder av det kabinettet:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...