Gå til innhold

TES: er det proffe MW spillere her?


Anbefalte innlegg

Det er også en master trainer som kan trene deg så skillen din forblir hundre, men du går opp i lvl, så sånn sett, kan man bli ganske høy level med 700 k :whistle:

Jeg har feks 100 i longsword. Kan jeg da be en master trainer fortsette å trene meg selv om jeg har 100? Vil jeg da gå opp i level?

Ja, men det er bare en spesiell mastertrainer som kan gjøre dette.

Med å gå opp i lvl, så mener jeg altså selve levelen, ikke longsword levelen

bare så det er forstått

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
... men på åtte timer?  :)

Selvsagt noe drøyt, og jeg må nok være enig det må taes litt med ei klype salt. Selvsagt er det mulig, men det krever MASSE penger til training, da det er den eneste muligheten få så mange skillpoints over kort periode. Å få så mange penger til å traine alle skills til 100, kan ikke fåes etter 4 timer spill. Jeg sier 4, pga at man må jo bruke mye tid for å løpe til alle master trainers også, samt at man må i fengsel ganske ofte

Hvor og hva er en mastertrainer??!! Har liksom ikke lagt merke til de jeg.... :dontgetit:

En mastertrainer er en NPC som kan trene deg opp til level 100 i de ulike skillsene. Ingen kan trene deg i alt, men forskjellige folk har forskjellige skills.

 

Her er en god og oversiktlig liste over de ulike mastertrainerene, hva de trener i, og hvor de er å finne. :)

Lenke til kommentar
Da ble jeg level 100 på rundt 8 timer.

Hvordan er det mulig? Jeg som aldri ble mer enn lvl68 etter ørten timer

Det er ikke mulig. Ikke uten en trainer eller noen form for syk plugin.

 

Ergo så lyver han.

Jeg juger da så absolutt ikke!

 

Her er min strategy, så kan du prøve selv.

 

* Balmora - mage guild oppdrag for å få tilgang til soulgems.

* Creeper - Selge soulgems

* Bruke penger og den beste soulgemen til å lage ring med poison 35, 5 area

* Ghost gate - drepe alle i den vestlige delen av ghostgate får å få tilgang til utstyr til ca 600,000 gull

* Kjøpe ring med summon golden saint charges

* Bruke masse penger på mange levels

* Kjøpe ett gromt våpen med soultrap

* Tren opp mercentile først. Da kan du lett få en skill til 100 ved kun å bruke 10-15,000 gull.

 

Dette tar ca 1-2 timer. Spørs hvor raskt du er.

 

* Summon golden saint

* soul trap

* selg gem

* level up

* repeter

 

Med denne teknikken regner jeg med at jeg kan bli godt over level 100 på rundt 3-4 timer. Grunnen til at jeg brukte 8 var att det var første gang jeg testet dette ut. Og jeg tokk meg dessuten bryet å hente alle de beste artifactene først.

 

 

 

Edit: Hvis det var den høye levelen du stusset på, og ikke tiden:

 

Hvis man trener hos mastertreneren i en skill man har 100 i mens man har mer enn 100 i den respektive atributen så høynes level baren. Skillen forblir på 100.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Yaaay! Tjobing, vi gjør det absolutt samme i åtte timer, for å mose alle andre. Tjohei hva det går!

 

Og ja - jeg er fullstendig klar over både master trainer- og fengselsteknikkene. Jeg har hatt karakterer over level 68 selv. Det jeg reagerte på var tiden, men nå som jeg ser hvordan han har gjort det virker det ikke så usannsynlig lenger, men heller utrolig kjedelig.

Lenke til kommentar

vil vel si at jeg har gjort det man kan tatt alle quests jeg har kommet over drept alt... noen andre her som har tatt almexia med "her hands" det er den vanskligste utfordringen du kan få i spillet. jeg hadde en lvl 100 red guard. og det med master trainerkan lokke men før du begynnerå bruke dem bruk vanlig lvling ikke trainer til å gå opp i lvl. slik at du kan makse statsen din i strength og de andre... må si at jeggleder meg noe sykt til oblivion :love: bare håper de hverftall lager spillet like omfattende som morrowind... helst mer!

 

edit: sorry så ikke taktikken din... har gjort dette selv også en annen måte er bareå finishe tribunal almexia er ikke vanskelig uten her hands bare å ta henne med en middels god karakter trappe soulen hennes og drepe henne azura star med almexias soul vil selge for 7,5 million selv har jeg den på hylla i hsuet mitt:)

Endret av alt
Lenke til kommentar
Hvis man trener hos mastertreneren i en skill man har 100 i mens man har mer enn 100 i den respektive atributen så høynes level baren. Skillen forblir på 100.

ok fikk du max stats i strength og de andre attributes som var.......( dårlig at jeg ikke husker.... lenge sia jegspillte sist :( )

Lenke til kommentar
noen andre her som har tatt almexia med "her hands" det er den vanskligste utfordringen du kan få i spillet.

Almalexia med her hands kan lett tas på level 1. Du trenger bare en character med masse restoration og alchemy.

 

* Kast en magi med +800 alchemy som varer i 4-5 sekunder.

* kast en magi med +800 alchemy som varer i 1 sekund,

* Lag masse potions med restore health og strenght increase

(Du trenger egentlig ikke strenght increase, men kampen blir uutholdelig lang uten.)

 

Med mellom 1600 og 1700 i alchemy kan du lage restore health potions som gjør deg så å si udødelig i 10-15 minutter. Ikke umulig å få noen 1000 pts med health vært eneste sekund.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
noen andre her som har tatt almexia med "her hands" det er den vanskligste utfordringen du kan få i spillet.

Almalexia med her hands kan lett tas på level 1. Du trenger bare en character med masse restoration og alchemy.

 

* Kast en magi med +800 alchemy som varer i 4-5 sekunder.

* kast en magi med +800 alchemy som varer i 1 sekund,

* Lag masse potions med restore health og strenght increase

(Du trenger egentlig ikke strenght increase, men kampen blir uutholdelig lang uten.)

 

Med mellom 1600 og 1700 i alchemy kan du lage restore health potions som gjør deg så å si udødelig i 10-15 minutter. Ikke umulig å få noen 1000 pts med health vært eneste sekund.

ahh har aldri satt meg mye inn i mage siden av spillet, men har begynt fikk sykt list til å spille morrowind igjen :D men er det noen andre challenges i morrowind som er vankeligere enn de a? eneste folket som har tatt mer enn 10% hp før de er døde

Lenke til kommentar

Er det som jeg tror at monster i Bloodmoon og tribunal sin styrke er basert på din styrke da du først kommer dit( Som dark brotherhood typen som angriper deg og gjør det mulig å komme til mournhold )

 

Og mens jeg først er i gang;

Karakteren min er sterk nok ( Selv om det finnes sterkere, seff )

og jeg fant ut at quests ikke var nok utfordring, så jeg fant en liste over deadric artifacts( Eller hva nå jeg skal kalle det ) Og satte ut for å finne alle :!:

 

Utrolig underholdende, men kanskje ikke så vanskelig som det burde.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det gjorde jeg allerede rundt lvl 20-30..drepte alt med ett slag altså..blir ganske kjedelig å være uberpowerful også...Men det er tungt å droppe all den flotte dyre armoren og de beste våpnene for å gjøre det vanskeligere...de får liksom en affeksjonsverdi :p Å øke difficulty-slidern går jo selvsagt an, men det blir ikke vanskeligere, monstrene får bare høyere hitpoints så man må denge i 2 minutter (hamre på museknappen)..ikke spesiellt givende nei.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...