Gå til innhold

d500 test hos mobile-review.com


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
BEDRE?

 

262.000 TFT?

 

Regner esterkt med at du mener STØRRE?

Jeg synes de burde presset inn 240x320 i skjermen, uten å gjøre den fysisk større.

Det blir nok litt vanskelig... Da hadde nok mobilen blitt større, og den vakre lille skapningen hadde blitt forvandlet til et stort monster ala S700i...! :)

Lenke til kommentar
Syns kameraet er knall jeg. Er jo faktisk bedre enn S700i sin.

Det jeg savner med telefonen er Edge, eller 3g samt minnekorte, men 80 mb burde holde for de fleste.... :thumbup:

Ja, jeg så også noen bilder på mobile-review når de hadde sammenlignet S700i og D500, men fant de ikke nå. Da var jo D500 suveren!

 

For meg hadde 80 MD holdt, for jeg bruker f.eks ikke mp3 til annet enn et par ringetoner i blant, men skal man begynne å høre alle sangene til Britney på mobilen, vil man få litt problemer... :)

Lenke til kommentar
Syns kameraet er knall jeg. Er jo faktisk bedre enn S700i sin.

Det jeg savner med telefonen er Edge, eller 3g samt minnekorte, men 80 mb burde holde for de fleste.... :thumbup:

Ja, jeg så også noen bilder på mobile-review når de hadde sammenlignet S700i og D500, men fant de ikke nå. Da var jo D500 suveren!

 

For meg hadde 80 MD holdt, for jeg bruker f.eks ikke mp3 til annet enn et par ringetoner i blant, men skal man begynne å høre alle sangene til Britney på mobilen, vil man få litt problemer... :)

De S700i og D500 bildene er linket på den siden. Trykk på kamera delen av testen, og der vil du finne de. Tror du blingsa litt :p

 

Og ikke kan jeg skjønne at arehei syns D500 har dårlig kamera. Er faktisk imponert over kameraet til D500.

Lenke til kommentar
Synes skjermen så veldig dårlig ut jeg :thumbdown:

Den er ikke dårlig. Den blir en av de beste skjermene i Norge på en mobiltelefon utenom Den Aller Helligste ( :) ) S700i. Om det er du som er blitt litt kjepphøy etter å ha sett skjermen til S700i (som ikke er så veldi rart), eller om du ser det samme som meg og sikkert mange andre, at når en mobil blir fotografert i live, så ser det ut som alle pikslene blir "synlige"...

Sharp GX30:

pic9-2.jpg

 

Hvorfor skjer dette? :dontgetit:

Lenke til kommentar
eller om du ser det samme som meg og sikkert mange andre, at når en mobil blir fotografert i live, så ser det ut som alle pikslene blir "synlige"...

Sharp GX30:

pic9-2.jpg

 

Hvorfor skjer dette? :dontgetit:

Det er rart ja...

Bare se på dette bildet som jeg tok for litt siden:

CIMG0709.jpg

I virkeligheten er det nesten umulig å se pixlene, men på bildet ser man dem godt :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...