Kurt P Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Jeg fikk høre dette av en kompis.. Kan det stemme ?? 1 milliard.. Og jeg har aldri hørt om spillet engang..
Admin'c Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Jeg har hørt om det, men antallet er sjukt. Vet ikke om det stemmer
Aiven Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Aldri! Tror ikke det eksisterer en milliard mennesker som kjøper pc spill engang! Sikkert en million. Er jo nesten det samme
Herr Brun Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Kjapp googling ga meg dette: Broderbund doesn't like to release sales numbers, but I think it is around 2 1/2 million." herifra Herr Brun
notarget Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Er nok ingen spill i verden som har blitt solgt for over 1milliard kopier. Hadde vært stilig
Vanessa Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 The Sims 1 er det mest solgte spillet... sammen med expansions har det solgt over 44 millioner!
zaico Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 (endret) Tror Myst er det mest solgte spillet, men Sims er "best" om man tak med alle tilleggspakkene. Uansett så skjønner jeg ikke hvorfor, spillet er langt fra tidenes beste, og det appelerer heller ikke til så mange. Vil tro at HL2 kommer til å banke salgstallene til Myst når konsollversjonen er ute. Endret 22. november 2004 av zaico
Vanessa Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Uansett så skjønner jeg ikke hvorfor, spillet er langt fra tidenes beste, og det appelerer heller ikke til så mange. Det appelerer tydeligvis til mange millioner Det som har gjort det til verdens mest solgte er at de har truffet et DIGERT marked andre spillselskaper ikke har rørt: jenter og husmødre, samt de guttene som er sikre nok i sin mandom til å spille noe som ikke involverer raske biler eller våpen
BoRsE Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 sims suger, det er fakta, og alle de ubrukelige tilleggs pakkene som EA( hater EA) bare gir ut fordi stakkars "fans" blir nødt å kjøpe dem for å ha hele serien. Brenn EA!
Vice Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Kjapp googling ga meg dette:Broderbund doesn't like to release sales numbers, but I think it is around 2 1/2 million." herifra Salgstallet er nok betraktelig høyere enn dette da 2,5 mill var et estimat som ble gjort i 1996.
oerhört Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Myst og Riven har til sammen solgt godt over ti millioner, noe som gjorde dem til bestselgende på PC før The Sims kom ut. The Sims er imidlertid ikke tidenes mest solgte spill, den tittelen tilhører Super Mario Bros. 3, med sine 25 millioner solgte kopier. Å regne med ekspansjoner som en del av totalen går jeg ut fra at er noe markedsavdelingen har funnet på. Og hva både Myst og The Sims angår, så var det fullt fortjent at de ble storselgere. Viser bare hva som går an hvis man klarer å nå ut til flere enn kjernemarkedet, som tross alt er ganske lite.
Laserlasse Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 En av grunnene til at Myst er et av tidenes mest solgte spill, er vel antageligvis av det i en periode ble bundlet med omtrent at som fantes av hardware; skjermkort, skrivere, maskiner, vaskepulver og kondomer. Det nådde ut til veldig mange ikke-gamere, noe som antageligvis også medførte en god del salg hos andre utradisjoneller gamere. Om det er et godt spill (eller i det hele tatt et spill) er en diskusjon som kanskje også kan tas
Vanessa Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 sims suger, det er fakta Nei, det er din mening og alle de ubrukelige tilleggs pakkene som EA( hater EA) bare gir ut fordi stakkars "fans" blir nødt å kjøpe dem for å ha hele serien. Business taktikk. Selger det bra så lager man mer, uansett. Det er ingen som kommer og knuser knærne dine hvis du ikke kjøper alle :!:
oerhört Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Om det er et godt spill (eller i det hele tatt et spill) er en diskusjon som kanskje også kan tas Vel, jeg skulle like å høre argumenter for hvorfor en interaktiv applikasjon som involverer utforskning av en fantasiverden, løsning av gåter, og innlevelse med skuespill og stemningslyder ikke skulle kunne kalles et spill. Min opplevelse er også at det er et riktig veldesignet spill, med gode gåter, en smått interessant historie, fin grafikk og et enkelt, men fungerende styringssystem. Hva var det du ville diskutere, sa du sa du?
Laserlasse Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Hva var det du ville diskutere, sa du sa du? Myst er vel et av de spillene som man enten elsker eller hater. Selv hater jeg det, det blir alt for mye (nesten) interaktiv film for min del. Alt er så statisk, oppgavene (og løsningene på dem) er ofte ikke direkte logiske i forhold til spillverdenen, og jeg opplevde absolutt ingen innlevelse da jeg prøvde verken 1 eller 2.. Men det er bare min mening
Zeph Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Haha...ja, 1\6 av heile verden kjøpte nok Myst
Vanessa Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Jeg synes folk må respektere at andre mennesker har en annen smak når det kommer til spilling. Ellers kunne jeg finne på å si veldig mye negativt om folk som bare spiller first person shooters, f.eks
Svein_Jarle Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Jaja.... Men myst er uansett et av de spillene som har størst fan-flokk, med seks spill i serien synes jeg alle burde prøve Myst før de feller dommen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå