ZeBuLoN@☂ Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 (endret) Har et lite spm ang HL2: Kjøpte spillet i går, og etter installasjon ser jeg, vi steam menyen, at spillet bare bruker 838 mb av harddisken.. Syns dette er veldig lite for et spill med så bra grafikk, og får ikke dette helt til å stemme. Noen smartinger der ute som kan gi meg svar på om dette er riktig? *Emnetittel endret - "Lurer på noe ang. HL2" i Half-life-kategorien er så vagt som man får det* Endret 17. november 2004 av psilocybe
hansol123 Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 spillet er på omtrent 3.5 gb uten cs: s med er det vel 4.3 gb
SkyMarshall Arts Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 4.69 for å være pirkete. Så det var vel heller snodig vil jeg si! Funker spillet forresten i den størrelsen?
ZeBuLoN@☂ Skrevet 17. november 2004 Forfatter Skrevet 17. november 2004 Mappen hvor HL2 og CS ligger er ca 4,5 gb stor. Det er via steam menyen det står at HL2 bare bruker 832 mb av harddisk, og CS ca 900 mb . Spillet fungerer optimalt det, tror jeg. Irriterer meg bare over at det stopper opp og loader av og til(står loading på skjermen da), samt at det er litt hakking i lyden av og til...
SkyMarshall Arts Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Hakking i lyden er maaaaange plaga med. Aner ikke hvorfor. Jeg har faktisk ikke hatt et eneste problem what so ever med dette spillet. BTW: Det at spiller "loader" innimellom er meninga om du ikke trodde det.
andesam Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 det sier bare hvor godt spillet er skrevet. til sammenligning tar maya 6.0 unlimited (verdens beste 3d program) 160mb eller noe sånn...
Azper Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Hvordan kan du sammenligne Half-Life2, et spill, med Maya, et program?? Innerholder Maya textures, modeller og maps i hundretalls? Innerholder det massevis av lyder? Nei Dessuten om Maya er "verdens beste 3d program" er vel opp til en og enhver hva de foretrekker.
Prowl Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Er nok en av de "drøyeste" sammenligningene jeg har sett på lenge...
SkyMarshall Arts Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 det sier bare hvor godt spillet er skrevet. til sammenligning tar maya 6.0 unlimited (verdens beste 3d program) 160mb eller noe sånn... Aheahhehahehahehhaehhaehheheh! :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå