Gå til innhold

Rammstein i Spektrum!

Endre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg var der og digga det rått.

Årets show i mine øyne - og de sparte ikke på hverken lys, lyd eller pyro-effekter.

Den akustiske versjonen av Los (komplett med munnspill) var et av høydepunktene synes jeg.

Apropos effekter/flammetårn o.l. så kan jo de som ikke var der ta en titt på disse klippene fra en tidligere konsert på denne turneen (ta i betrakting at scenen er DIGER - definitivt den største riggen jeg har sett i Spektrum):

http://www.rammstein.nl/matrix/multimedia/...tein-duhast.avi

http://www.rammstein.nl/matrix/multimedia/...n-feuerfrei.avi

Endret av Shimano
Skrevet

Var utsolgt ja, så det var ganske stappa.

Nå går jeg ikke akkurat på Rammstein-konsert for å høre akustiske ballader, så høydepunktet for meg var kanskje heller Ich Will, synes framførelsen av den var rå. Mein Teil var en smule skuffende live, men showet var kult, med fyren som blei "kokt" og allting (så det ikke så bra men).

Det var litt av en stemning når de spilte Du Hast, selv om denne heller ikke var blant de beste framførelsene etter min mening.

Skrevet

Sykt! :D

Kan si at dette er ikke bare et heavy metal band som synger på tysk, det er et band med humor, følelse, utrolig koordinasjon, energi og mange gode ideer. Artig at Bassisten kjørte gummibåt oppå publikum i den siste sangen.

Virkelig en opplevelse som alle ville fått noe godt ut av! :yes:

Skrevet
Jeg var der iallfall, og det var jævlig fett, selv om jeg hadde møkkaplass.

slenger meg på den jeg..

satt helt øverst nesten helt til venstre.. dum høyttaler som var i veien...

men det var definitivt den feteste konserten jeg noen gang har sett..

Eneste sangen jeg savnet var "Bück Dich"..

Skrevet
slenger meg på den jeg..

satt helt øverst nesten helt til venstre..  dum høyttaler som var i veien...

men det var definitivt den feteste konserten jeg noen gang har sett..

Eneste sangen jeg savnet var "Bück Dich"..

Da satt du kanskje rett over meg. Felt 217 tror jeg det var. Isåfall, hvis du så et par svartkledde høye gutter som reiste seg opp stadig vekk for å slippe forbi øldrikkere og som snek seg ned til rekkverket et par ganger og ble hevet opp igjen var det oss.

Skulle gjerne hørt Buck Dich, Engel og Mein Hertz Brennt.

Skrevet
jepp.. var på 217 jeg også.. var på nest bakerste rad..

Jeg må innrømme at jeg ikke fulgte så mye med på hva folka foran meg gjorde ;)

Hehe. Nest bakerste rad, må ha vært enda verre enn min plass det.

Skrevet

Det var helt rått!

Jeg gir den terningkast 6 uten tvil! Jeg satt litt langt bak, ikke så langt som noen av dere andre her men. Skulle gjerne sitti på scene kanten ;) Godt de tok med noen av de gamle klassikerne også, selv om de nye sangene er kule. Savna Dalai Lama da. Kan ihvertfall ikke huske at de spilte den. Var deilig å kjenne varmen slå imot ansiktet når de lekte med pyroen, og jeg måtte le når Till kokte Flake under mein teil!

Jeg er ikke sikker på hvor lenge konserten varte, men jeg kunne holdt ut fint i et par timer til med den gjengen der! Virkelig en opplevelse. Håper de tar en tur tilbake til norge snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...